Καλή Σχολική Χρονιά!!!
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 11/09/24 και ώρα 9.00 π.μ
θα πραγματοποιηθεί Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά
στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου μαζί με
τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου.
Μετά τον Αγιασμό θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Νηπιαγωγείου
ενημέρωση των γονέων για τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας.
Με εκτίμηση
Η Νηπιαγωγός
Καραμανή Λεμονιά.
