Λίγο πριν το Πολυτεχνείο ασχοληθήκαμε και με το Φθινόπωρο.
Αναφερθήκαμε στα χρώματα του Φθινοπώρου και ταξινομήσαμε φύλλα ως προς το μέγεθος.
Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε την ιστορία η κυρά Δημοκρατία της Κ. Αρμενιάκου
και παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή .
είδαμε την ιστορία του πολυτεχνείου σαν παραμύθι
φτιάξαμε:
το ραδιόφωνο των φοιτητών.
το δικό μας ατομικό πανό με το σύνθημα των φοιτητών
Τραγουδήσαμε το τραγούδι τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
και κάναμε και την ανάλογη εργασία.
Διαβάσαμε το παραμύθι ¨Ντενεκεδούπολη¨ και το παίξαμε κουκλοθέατρο.
φτιάξαμε και το δικό μας πανό και μαζί με τα παιδιά του Δημοτικού διαδηλώσαμε..



















