1η εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας.
Ξεκινήσαμε με πολλά παιχνίδια γνωριμίας και τραγούδια
αλλά και τραγουδήσαμε με την βοήθεια της κας Χαρίκλειας, που μας έφερε το αρμόνιο
στο οποίο και παίξαμε
Διαβάσαμε και μια ιστορία για ένα ρακούν την πρώτη του μέρα στο σχολείο και την ζωγραφίσαμε
αλλά κάναμε και τις δικές μας μάσκες και την δραματοποιήσαμε
φτιάξαμε και τις καρτέλες μας με τα ονόματα μας, για να βρίσκουμε τις θέσεις μας στα παγκάκια
παίξαμε και κινητικά παιχνίδια με το μικρό ρακούν
αρχίσαμε να διαμορφώνουμε το χώρο μας ξεκινώντας με το παρουσιολόγιο,
όπου τα παιδιά ξεχωρίζουν το όνομα τους
αλλά και με τραγουδάκι μαθαίνουν τις ημέρες και μετά τις βρίσκουν και τις
αντιστοιχίζουν
Την ημέρα του Σταυρού, φτιάξαμε τον δικό μας Σταυρό, για να μας προστατεύει
και αφού είδαμε πίνακες ζωγραφικής με παιδιά τα παλιά χρόνια που πήγαιναν σχολείο
και προβληματιστήκαμε για τις αντιδράσεις τους και τα συναισθήματα τους,
εμείς ζωγραφίσαμε τί αισθανόμαστε όταν ερχόμαστε στο σχολείο μας, και τα ζωγραφίσαμε..












άναμε


















