Τον ΚΟΚ τον αγαπώ…
ταξινομήσαμε τα μέσα μεταφοράς αντιστοιχίσαμε λέξεις και
και παίξαμε διάφορα παιχνίδια με αυτά, όπως να μιμηθούμε το αγαπημένο μας μεταφορικό μέσο
στη συνέχεια εργαστήκαμε ανά δύο και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας μεταφορικό μέσο
και το παρουσιάσαμε στην ολομέλεια
Φτιάξαμε αερόστατα και αεροπλάνα, γιατί ο ουρανός μας μαγεύει
Φτιάξαμε τα αυτοκίνητα μας
και αρχίσαμε να μαθαίνουμε τα σήματα που τα έχουμε χωρίσει σε κατηγορίες
και φτιάξαμε και τα δικά μας σήματα.
παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή
Φτιάξαμε και την δική μας ταμπέλα χωρίζοντας τα σήματα σε κατηγορίες
Βγήκαμε και στο δρόμο και αναγνωρίσαμε σήματα
γυρίσαμε στην τάξη και τα ζωγραφίσαμε
χρησιμοποιήσαμε το bee-bot και σχεδιάσαμε διαδρομές και ανά δύο το κατευθύναμε

































