Καλή Χρονιά!!!!
Ξεκινήσαμε με το να μάθουμε τους αριθμούς της νέας χρονιάς
Φτιάξαμε και τα δικά μας καπελάκια για τη νέα χρονιά
και κάναμε φύλλο εργασίας για την νέα χρονιά
Αναφέραμε ότι με τον ερχομό κάθε χρονιάς συνήθως θέτουμε νέους στόχους, δηλ, υποσχόμεθα ότι την νέα χρονιά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι καλό για τον εαυτό μας ή για τους άλλους. Για να το καταλάβουμε καλύτερα είδαμε ένα παραμύθι ” Ο Στόχος του σκίουρου¨, που μας φέρνει και σε επαφή με τους τακτικούς αριθμούς.
Το ζωγραφίσαμε…
Αντιστοιχίσαμε κάρτες με τα ζώα που συνάντησε ο σκίουρος, τα μετρήσαμε, τοποθετήσαμε τους σωστούς αριθμούς κάτω από τις εικόνες τους και τα μετρήσαμε χρησιμοποιώντας τους τακτικούς αριθμούς, όπως πρώτος, δεύτερος, τρίτος
μπήκαμε και εμείς στη σειρά και μετρηθήκαμε χρησιμοποιώντας τους τακτικούς αριθμούς.
κόψαμε τα ζώα του παραμυθιού και τα σειροθετήσαμε
Βάλαμε τους δικούς μας στόχους
το παραμύθι και τους ήρωες του παραμυθιού, τα παρήγαγε η συνάδελφος Λ.Γεραλή
Επίσης φτιάξαμε και τη δική μας βασιλόπιτα με την βοήθεια της κας Ισιδώρας μαμά νηπίου μας
και πολύ το ευχαριστηθήκαμε..
και η τυχερή που πέτυχε το φλουρί ήταν η Αγγελική μας, αλλά όλοι μείναμε ευχαριστημένοι γιατί
όλοι κάτι κερδίσαμε και πάνω από όλα, μας άρεσε πολύ η βασιλόπιτα που φτιάξαμε.
Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε και γλυκιά σαν την βασιλόπιτα μας!!!















































