Παγκόσμια ημέρα για την προστασία των Ζώων.
Αρχικά ξεχωρίσαμε τα ζώα και στη συνέχεια φτιάξαμε καπελάκια με ζώα που μας αρέσουν
διαβάσαμε το βιβλίο για τα αδέσποτα ζώα και συζητήσαμε για το πώς περνάνε και νιώθουν τα ζώα,
που οι ιδιοκτήτες τους τα εγκαταλείπουν.
είδαμε και βίντεο που μας ευαισθητοποίησαν περισσότερο σε αυτό το θέμα.
Είδαμε πίνακα αναφοράς με το πως πλησιάζουμε ένα αδέσποτο ζώο αλλά και γενικότερα
πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε στα ζώα
Το σημαντικότερο της ημέρας ήταν ότι ήρθε η κα Γεωργία την οποία ευχαριστούμε πολύ και με την σύμφωνη γνώμη
όλων των γονέων μας έφερε στην τάξη το σκυλάκι τους τη Ζάιλα.
Τα παιδιά είχαν ετοιμάσει ερωτήσεις και τις είχαν ζωγραφίσει για να τις θυμούνται να ρωτήσουν την κα Γεωργία
Η κα Γεωργία μας απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις μας και μας έλυσε τις απορίες μας.
κι ένα ένα παιδί χαιρέτησε τη Ζάϊλα, η οποία ήταν πολύ υπάκουη
κι άφησε το κάθε παιδί να την οδηγήσει
Στη συνέχεια αφού έφυγε η Ζάιλα τα παιδιά βλέποντας την εικόνα ενός σκυλιού,
απάντησαν στην ερώτηση τί νιώθει το σκυλάκι και τί θα έκαναν τα παιδιά εάν συναντούσαν
αυτό το σκυλάκι. Επίσης απάντησαν στην ερώτηση εάν είχε φωνή τί θα έλεγε;
Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα ζώα τα αγαπάμε και τα προστατεύουμε κι ότι κι αυτά
είναι σαν τους ανθρώπους κι έχουν συναισθήματα, δηλ. πονάνε, φοβούνται, χαίρονται, λυπούνται
και εμείς πρέπει να τους φερόμαστε, όπως φερόμαστε στους φίλους μας.
















