Αγιασμός Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Λιθίου 2002-23
Σήμερα ημέρα Δευτέρα 12-09-22 και ώρα 9.00 π.μ. πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά,
στους μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Λιθίου.
Ο Αγιασμός τελέσθηκε, από τον πάτερ Νικόλαο Μικέδη και εκτός από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς,
παρευρέθηκαν οι γονείς, εκπρόσωποι του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και ο πρόεδρος του χωριού κος Σταμάτης Κολώτος, τον οποίο και ευχαριστούμε για τις άμεσες ενέργειες του, για τον καθαρισμό του αύλειου χώρου μας.
Εκ μέρους των εκπαιδευτικών σας ευχόμαστε μία Καλή και δημιουργική Σχολική Χρονιά!!!
Μετά τον Αγιασμό έγινε η πρώτη ενημέρωση γονέων, σχετικά με το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, δόθηκαν ενημερωτικά φυλλάδια
και έντυπα που ζητήσαμε από τους γονείς να συμπληρώσουν για να έχουμε πληρέστερη ¨εικόνα ¨του κάθε παιδιού.
Καλή μας αρχή!!!



