Μετάβαση στο Δημοτικό.
Επισκεφθήκαμε την Ά Δημοτικού αν και τη νέα χρονιά μόνο ένα παιδί θα φοιτήσει σε αυτήν.
Φτιάξαμε δωράκια για να δώσουμε στα παιδιά της συγκεκριμένης τάξης και με μεγάλη χαρά
τα επισκεφθήκαμε.
Αφού μας καλοδέχτηκαν, παρατηρήσαμε τον χώρο και τα παιδιά του νηπιαγωγείου,
επεσήμαναν τις διαφορές της Ά τάξης, ότι δηλ. έχουν πίνακα μεγάλο, κάθονται σε θρανία,
έχουν βιβλία που διαβάζουν και τετράδια που γράφουν.
Η κα Νεφέλη έδειξε στον Κώστα μας κάποια γράμματα, είπαμε λεξούλες από αυτά και ο ίδιος έγραψε
τα συγκεκριμένα γράμματα στον πίνακα.
Μάλιστα ο ίδιος όπως ήταν ενθουσιασμένος ζήτησε και έγραψε και το όνομα του στον πίνακα.
Στα παιδιά της Ά Δημοτικού παρουσιάσαμε συνοπτικά το πρόγραμμα της φιλίας,
τους δείξαμε την καρδιά που τσαλακώνεται όταν δεν φερόμαστε ευγενικά στα άλλα παιδιά,
και συζητήσαμε πως θα μπορούσαμε να αλλάξουμε τη συμπεριφορά μας και να φερθούμε στους
άλλους με ευγενικό τρόπο λέγοντας ευγενικά λογάκια.
Τους δείξαμε το βάζο με τις ευγενικές λέξεις και βεβαίως το σύστημα με τις καρέκλες των συναισθημάτων
γιατί και οι φίλοι παρεξηγούνται και με αυτές δίνουμε εξηγήσεις και λύνεται η οποιαδήποτε διαφορά μας.
Τους άρεσε αυτή η ιδέα που στο διάλειμμα του Δημοτικού, κάποια παιδιά της Ά τάξης
είχαν κάποιο πρόβλημα που ζήτησαν να το λύσουν χρησιμοποιώντας τις καρέκλες των συναισθημάτων.
και φυσικά αφού γνωριστήκαμε και γίναμε φίλοι με τα παιδιά του δημοτικού παίξαμε και διάφορα ομαδικά παιχνίδια
όπως τρέξε τρέξε ποντικάκι, περνά περνά η μέλισσα και παιχνίδι με τις μπάλες γυμναστικής.
Δεν ξεχάσαμε να δώσουμε και τα δωράκια που είχαμε ετοιμάσει για τους νέους μας φίλους.








