Ο κύκλος του Νερού μέρος 2ο
Συνεχίζουμε τον κύκλο του νερού, με πειράματα όπως
τί διαλύεται στο νερό π.χ η ζάχαρη , το αλάτι, ο καφές
Στη συνέχεια πειραματιστήκαμε με το λάδι. Τα παιδιά υπέθεσαν ότι
διαλύεται το λάδι στο Νερό.
και έτσι ρίχθηκαν στον αγώνα ανακατέματος του λαδιού. Αλλά αυτό δεν μας
έκανε τη χάρη να διαλυθεί. Αυτό συμβαίνει γιατί το λάδι είναι πιο ελαφρύ από
το νερό και ανεβαίνει πάνω.
λόγω αυτού του φαινομένου, μπορούμε κι ανάβουμε καντήλι.
Όταν όμως στο νερό με το λάδι, ρίξουμε αλάτι, το αλάτι με το λάδι ενώνονονται
σχηματίζοντας μικρές μπαλίτσες, βαραίνει το λάδι και κατεβαίνει στον πάτο του
ποτηριού.
Καταγράψαμε τις παρατηρήσεις μας.
Στη συνέχεια μαθαίνουμε το ποίημα Ντίλι- ντίλι που άναβε η κόρη το καντήλι.
παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή αξιοποιώντας το συγκεκριμένο τραγούδι.
Στη συνέχεια επειδή έβρεχε σκεφθήκαμε να μαζέψουμε νερό. Τα παιδιά είπαν ότι θα μπορούσαμε
να μαζέψουμε νερό με λεκάνες, με μπουκάλια, με ποτήρι.
Έτσι λοιπόν μαζέψαμε ότι δοχείο μπορούσαμε να βρούμε στην τάξη και τα βγάλαμε έξω στην αυλή.
Κάναμε διάφορες υποθέσεις για το ποιο από όλα αυτά θα μαζέψει το πιο πολύ νερό.
Κάποιος είπε το μπουκάλι γιατί είναι ψηλό,- για να μαζέψει ποιο εύκολα να το κόψουμε-
κάποιος είπε το ποτήρι γιατί με αυτό πίνουμε νερό…
Στο τέλος καταλήξαμε ότι η λεκάνη θα μαζέψει το περισσότερο γιατί
έχει μεγάλο άνοιγμα.
Αφού τα φέραμε μέσα αποφασίσαμε να τα μετρήσουμε αδειάζοντας το περιεχόμενο
κάθε δοχείου, σε ένα άλλο άδειο μπουκάλι, τραβώντας γραμμή και καταγράφοντας
τη στάθμη που θα έφθανε το κάθε νερό, από κάθε δοχείο.
Παίξαμε με τα γράμματα της λέξης Νερό.
Χρησιμοποιήσαμε το bee-bot για να κάνουμε διαδρομές, βοηθώντας τη
σταγόνα, να φθάσει στο συννεφάκι.













