Νέα Χρονιά 2022!! Καλή Χρονιά!!!
Γυρίσαμε στο Νηπιαγωγείο μας και ασχοληθήκαμε με το Ημερολόγιο μας και
κυρίως με το Νέο χρόνο που ονομάζεται 2022.
Το διαβάσαμε και το γράψαμε
Φτιάξαμε και τα καπελάκια μας για τη νέα χρονιά.
και φτιάξαμε και την δικιά μας βασιλόπιτα, εκτελώντας την συγκεκριμένη συνταγή.
Όλοι μαζί μετρήσαμε υλικά
και το αποτέλεσμα ήταν αυτό
Και γευστικά ήταν πολύ ωραία και όλοι την ευχαριστηθήκαμε.
Καλή Χρονιά λοιπόν σε όλους μας και να είναι γλυκιά όσο η βασιλόπιτα μας!!






