Νέα Χρονιά 2022!! Καλή Χρονιά!!!

Γυρίσαμε στο Νηπιαγωγείο μας και ασχοληθήκαμε με το Ημερολόγιο μας και

κυρίως με το Νέο χρόνο που ονομάζεται 2022.

Το διαβάσαμε και το γράψαμε

IMG 20220110 113038 IMG 20220110 113139

Φτιάξαμε και τα καπελάκια μας για τη νέα χρονιά.

pizap 59

 

και φτιάξαμε και την δικιά μας βασιλόπιτα, εκτελώντας την συγκεκριμένη συνταγή.

IMG 20220112 090811

Όλοι μαζί μετρήσαμε υλικά

pizap 60

και το αποτέλεσμα ήταν αυτό

IMG 20220117 123551

pizap 62

 

Και γευστικά ήταν πολύ ωραία και όλοι την ευχαριστηθήκαμε.

Καλή Χρονιά λοιπόν σε όλους μας και να είναι γλυκιά όσο η βασιλόπιτα μας!!