Με το τέλος της σχολικής χρονιάς, τα παιδιά πήραν μαζί τους ένα πολύτιμο κομμάτι από όσα ζήσαμε και δημιουργήσαμε όλη τη χρονιά. Οι εργασίες τους, γεμάτες χρώματα, ιδέες και αναμνήσεις, θα τους θυμίζουν όλα όσα έμαθαν, ανακάλυψαν και κατέκτησαν κατά τη διάρκεια της σχολικής μας διαδρομής.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι τελευταίες καλοκαιρινές κατασκευές, φτιαγμένες με πολλή αγάπη και μεράκι από τα χεράκια των παιδιών. Ξεχωριστή θέση είχαν και οι όμορφες τσάντες που δημιούργησαν τα ίδια, μέσα στις οποίες τοποθέτησαν όλα τα αναμνηστικά και τις δημιουργίες τους.
Πριν αποχαιρετιστούμε, κάθε παιδί παρέλαβε το αναμνηστικό του, καθώς και ένα μικρό δωράκι από εμάς, ως ένδειξη αγάπης και ευγνωμοσύνης για όλες τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε.
Ευχόμαστε οι αναμνήσεις από αυτή τη σχολική χρονιά να μείνουν για πάντα χαραγμένες στις καρδιές των παιδιών και να τα συνοδεύουν με χαμόγελο στα επόμενα βήματά τους.
Καλό καλοκαίρι σε όλους, με υγεία, ξεκούραση και αμέτρητες όμορφες στιγμές!


















