Γιορτάζοντας την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου
Τα μικρά μας νηπιάκια γιόρτασαν την διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου με την καθιερωμένη παρέλαση στο χωριό μας και την παρακολούθηση της δοξολογίας στον ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας.
Με καμάρι και λαμπερά χαμόγελα κράτησαν περήφανα τη σημαία και παρέλασαν τιμώντας την εθνική επέτειο!
Η προετοιμασία για τη μεγάλη μέρα ήταν ακόμη πιο ευχάριστη και δημιουργική, παρότι χρειάστηκε αρκετή δουλειά και οργάνωση από όλα τα παιδιά!
Διαβάσαμε “Τα Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου, συζητήσαμε για τα γεγονότα της εποχής εκείνης, τον τρόπο ζωής και αποτυπώσαμε τις εικόνες με το δικό μας τρόπο.
Μιλήσαμε για παραδοσιακές φορεσιές και κεντήματα και δημιουργήσαμε τα δικά μας με το μαρκαδόρο…και πολύ υπομονή και συγκέντρωση!!!
Παρατηρήσαμε τις φορεσιές των Τσολιάδων και δημιουργήσαμε τα δικά μας τσολιαδάκια!
Μάθαμε για το κρυφό σχολείο και με χαρτοκοπτική δημιουργήσαμε τα δικά μας “κρυφά σχολειά”
Γνωρίσαμε τους ήρωες της επανάστασης μέσα από παιχνίδια….
Και ασχοληθήκαμε με ατομικές κατασκευές…..
Τραγουδήσαμε αγαπημένα, γνωστά και μη επετειακά τραγούδια…….
Μα η πιο σημαντική μας ενασχόληση ήταν η προετοιμασία των παραδοσιακών φορεσιών μας για την παρέλαση…..
Το αποτέλεσμα φυσικά μας δικαίωσε!!!!





















































































































