Με ενθουσιασμό επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για την πρώτη μας εκπαιδευτική εκδρομή για φέτος! Επισκεφθήκαμε το παραδοσιακό χωριό “Αρόλιθος” όπου συναντήσαμε την πραγματικότητα μιας άλλης εποχής. Εκεί μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο η κυρία Εύη και η κυρία Μαίρη και με προθυμία μας ξενάγησαν στο σπιτικό τους. Μας βοήθησαν να κάνουμε με ένα τρόπο μαγικό, ένα ταξίδι στο χρόνο. Ταξιδέψαμε λοιπόν πολλά πολλά χρόνια πίσω……την εποχή που ζούσαν οι γιαγιάδες των γιαγιάδων μας και οι παππούδες των παππούδων μας! Την εποχή εκείνη οι γυναίκες δούλευαν στο σπίτι και οι άντρες στα χωράφια. Έτσι λοιπόν και εμείς χωριστήκαμε σε δυο ομάδες -αγόρια-κορίτσια για να ολοκληρώσουμε τις δουλειές μας!
Τα κορίτσια ετοίμασαν ένα δεκατιανό για τα αγόρια και εκείνα με τη σειρά τους ξεκίνησαν για τις εξωτερικές δουλειές.

Αρχικά πήγαν στο περβόλι όπου έσκαψαν και πότισαν….

Μάζεψαν θυμάρι…..

Επισκέφθηκαν το μιτάτο απ΄οπου μάζεψαν το γάλα που τους άφησε δώρο ο βοσκός και έπειτα κατηφόρισαν την πλαγιά για να σπείρουν και να φυτέψουν.

Μετά από τόση δουλειά έστρωσαν για το δεκατιανό τους όπου δοκίμασαν αγγουράκι, ελιές και παξιμάδι!

Τα κορίτσια στο σπίτι είχαν εξίσου πολλές δουλειές να κάνουν!
Έπρεπε να τακτοποιήσουν και να συγυρίσουν το σπίτι. Έπλυναν και άπλωσαν την μπουγάδα…..
Σκούπισαν και καθάρισαν το σπίτι και την αυλή…..

Έπειτα ζύμωσαν για να ετοιμάσουν το ψωμάκι για το μεσημεριανό φαγητό….

και τέλος πήραν τις στάμνες τους για να φέρουν νερό στο σπίτι από τη βρύση του χωριού….

Εκεί στη βρύση αγόρια και κορίτσια συναντήθηκαν και αντάλλαξαν χαμόγελα και μαντινάδες!

Όταν τα αγόρια επέστρεψαν στο σπίτι δεν παρέλειψαν να κάνουν την καθιερωμένη καντάδα στα κορίτσια .

Αφού συγκεντρώθηκαν όλοι μαζί ξανά στο σπίτι παρατήρησαν τα μέρη του παλιού σπιτιού και ανακάλυψαν μυστικές κρυψώνες και θησαυρούς!

Αφού επιστρέψαμε με τον ίδιο μαγικό τρόπο στο σήμερα, χορέψαμε έναν αποχαιρετηστήριο χορό!

Πριν αποχωριστούμε το υπέροχο αυτό μέρος, απολαύσαμε το πρωινό μας κάτω από τον όμορφο ήλιο, ανάμεσα στα δέντρα!