Οργανώνοντας την τάξη μας!
Τις πρώτες μέρες του σχολείου είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καθοριστούν με σαφήνεια οι καθημερινές ρουτίνες και οι κανόνες λειτουργίας της τάξης! Τα παιδιά παίρνουν ενεργό ρόλο στη διαδικασία αυτή, συζητούν, προβληματίζονται, βρίσκουν λύσεις και αυτενεργούν!
Έτσι και τα δύο τμήματα ασχολήθηκαν αυτό το διάστημα με την οργάνωση των γωνιών των ελεύθερων δραστηριοτήτων τοποθετώντας ανάλογες ταμπέλες…
Μοιράστηκαν σε ομάδες εργασίας……
και συμφώνησαν για τους κανόνες οι οποίοι θα μας βοηθήσουν να παίζουμε όμορφα και παραγωγικά! Δημιούργησαν για το λόγο αυτό “Συμβόλαια” τα οποία υπέγραψαν με το δικό τους τρόπο…..
Το τμήμα της κυρίας Έφης…..
και το τμήμα της κυρίας Ελπίδας!























