Ήρθε το γλυκό καλοκαιράκι!!!!
Το καλοκαίρι έφθασε!
Καλή ξεκούραση σε όλους!!
Σας περιμένουμε το Σεπτέμβριο στο σχολείο μας!
Σας αφιερώνουμε δυο τραγούδια , που μας άρεσαν πολύ τον τελευταίο καιρό στο νηπιαγωγείο μας!
Το καλοκαίρι έφθασε!
Καλή ξεκούραση σε όλους!!
Σας περιμένουμε το Σεπτέμβριο στο σχολείο μας!
Σας αφιερώνουμε δυο τραγούδια , που μας άρεσαν πολύ τον τελευταίο καιρό στο νηπιαγωγείο μας!
Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και την αποχαιρετήσαμε με τον πιο γλυκό τρόπο, σε μια γιορτή βγαλμένη από τα βάθη της θάλασσας και της καρδιάς μας!
“Θαλαsos χωρίς πλαστικά” ο τίτλος της καλοκαιρινής γιορτής λήξης του Νηπιαγωγείου μας, η οποία αποτέλεσε μέρος των Δράσεων για την ενίσχυση της Ενεργού Πολιτειότητας για το τρέχον σχολικό έτος. Στο πλαίσιο της δράσης του “Ενεργού Πολίτη” λοιπόν, το Νηπιαγωγείο μας υλοποίησε μια σειρά δραστηριοτήτων με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας και συγκεκριμένα σε θέματα προστασίας των θαλασσών. Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων και να συνειδητοποιήσουν ότι είναι ευθύνη όλων μας να διατηρήσουμε το θαλάσσιο περιβάλλον καθαρό.Οι δραστηριότητες ήταν βιωματικές δράσεις εντός και εκτός σχολικού κτιρίου με την εποπτεία και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, αλλά και εξειδικευμένων εμψυχωτών. Η γιορτή που διοργανώθηκε ήταν αποτέλεσμα των παραπάνω δράσεων και συγκεκριμένα του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και της σχολικής εκδρομής στο Θαλασσόκοσμο Κρήτης. Τα παιδιά παρουσίασαν επίσης τραγούδια και χορούς μέσα από το μάθημα των Αγγλικών, στο πρώτο μέρος της γιορτής, αναδεικνύοντας τις γνώσεις τους στο αγαπημένο μάθημα με την κυρία Πόπη!
Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας, δημιουργώντας τα σκηνικά, τα κοστούμια και τις προσκλήσεις!
Το σκηνικό στήθηκε και περίμενε το κοινό του….
Όλα λοιπόν ξεκίνησαν ένα καλοκαιρινό απόγευμα σε μια παραλία, όπου τα παιδιά παρατηρούν και σχολιάζουν την κατάσταση της βρώμικης παραλίας……
Αποφασίζουν να ταξιδέψουν στα βάθη της θάλασσας για να διερευνήσουν το πρόβλημα περαιτέρω και εκεί ανακαλύπτουν ζωάκια προβληματισμένα και απηυδησμένα από την κατάσταση της θαλάσσιας ρύπανσης………
Μέδουσες, κάβουρες, αχινοί και καρχαρίες κολυμπούν μέσα στα σκουπίδια! Πόσο σκληρό για τα όμορφα θαλασσινά πλασματάκια!!
Τα παιδιά αποφασίζουν να λάβουν τα μέτρα τους και να σώσουν τα θαλάσσια ζωάκια από αυτή την απελπιστική κατάσταση! Με σκούπες ανά χείρας καθαρίζουν παραλίες και βυθό μαζεύοντας όλα τα σκουπίδια!
Και φυσικά μεταδίδουν το μήνυμα τους παντού με αφίσες και πλακάτ, καλώντας το κοινό τους να συνδράμουν στη διατήρηση των καθαρών θαλασσών!
Το μήνυμα των παιδιών ακούστηκε παντού με μια φωνή, με ένα τραγούδι, με ένα σύνθημα για έναν καλύτερο κόσμο…..
Ελπίζουμε το μήνυμα να παραμείνει ηχηρό και να βοηθήσει στην καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης μεγάλων και μικρών!
Η γιορτή μας έκλεισε φυσικά με μια τεράστια υπόκλιση και την αποφοίτηση των μεγάλων μας Νηπίων από το Νηπιαγωγείο και τη μετάβασή τους στο Δημοτικό σχολείο, τα οποία αποχαιρετήσαμε με μεγάλη συγκίνηση!
Ευχαριστούμε όλους όσους παρευρέθηκαν και όλους όσους βοήθησαν στην οργάνωση αυτής της γιορτής. Είμαστε περήφανες για όλα μας τα μαθητούδια και ευχόμαστε πάντα να προχωρούν στη ζωή βροντοφωνάζοντας την αλήθεια τους!!!
Η σχολική χρονιά τελειώνει και τα μικρά ξωτικά του Νηπιαγωγείου Καλεσσών εργάστηκαν πυρετωδώς για το κλείσιμο του σχολείου!
Οι δουλειές πολλές, όμως πολλή ήταν και η όρεξη των μαθητών για να οργανώσουν όσα χρειάζονται πριν αποχαιρετήσουν τους συμμαθητές και τις δασκάλες τους!
Προετοίμασαν με μεγάλη προσοχή τα αναμνηστικά τους……….
Την τελευταία τους κατασκευή με θέμα το βυθό η οποία θα αποκαλύψει με τρόπο μαγικό όλες τις στιγμές που έζησαν στο πρώτο μικρό τους σχολειό!
Μα και τα σκηνικά και τις προσκλήσεις για την τελική μας γιορτή……
Και φυσικά συμμετείχαν σε ατελείωτες πρόβες για να προετοιμαστούν όσο καλύτερα γίνεται για την Καλοκαιρινή γιορτή!
Τα μικρά μας μαθητούδια αξίζουν ένα μεγάλο Μπράβο για την εργατικότητα και την προσπάθεια που κατέβαλαν!! Έφτασε πια η ώρα να ξεκουραστούν περήφανα για όσα κατάφεραν και να γεμίσουν τις μπαταρίες για την νέα σχολική χρονιά που έρχεται!
Το 4ο και τελευταίο εργαστήριο Δεξιοτήτων για την φετινή χρονιά έχει τίτλο |”Θαλαsos χωρίς Πλαστικά” . Εντάσσεται στη θεματική ενότητα “Φροντίζω το Περιβάλλον και συγκεκριμένα στην υποενότητα Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά.
Με αφορμή την επίσκεψη του αγαπημένου μας κυρίου Νικόλα Χαλεπάκη τα παιδιά έπαιξαν με τα θαλασσινά ζώα, μεταμορφώθηκαν σε ζώα του βυθού και έλαβαν το αρχικό ερέθισμα για τις δραστηριότητες που θα ακολουθούσαν….
Έπειτα παρακολούθησαν σχετικό εποπτικό υλικό και βασιζόμενα στις γνώσεις, τις εμπειρίες τους, αλλά και τη φαντασία τους, χωρίστηκαν σε ομάδες και αποτύπωσαν τον δικό τους βυθό, δημιουργώντας ελεύθερα ζωάκια της θάλασσας.
Ένας μικρός θαλασσινός φίλος επισκέφθηκε το σχολείο μας και μας διηγήθηκε την ιστορία του….
Τα σκουπίδια που οι άνθρωποι πετούν στη θάλασσα τους δημιουργούν τεράστια προβλήματα!
Τα παιδιά προβληματίστηκαν και συζήτησαν γύρω από το θέμα της μόλυνσης των θαλασσών…..
Παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και σχολίασαν εικόνες και αφίσες, ανταλλάσσοντας απόψεις , σκέψεις και ιδέες.
Για να εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας και να κατανοήσουμε πώς επιδρά η μόλυνση στις θάλασσες πραγματοποιήσαμε πειράματα εμπέδωσης!
Ποια υλικά μένουν στη φύση για πολλά χρόνια;
Ποιος μολύνει το νερό και με ποιόν τρόπο μπορούμε να το καθαρίσουμε; Εργαστήκαμε σε ομάδες και επιχειρήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα της μόλυνσης!
Ψαρέψαμε σκουπίδια από τους αυτοσχέδιους βυθούς μας….
και φυσικά φτιάξαμε όμορφες κατασκευές με θαλασσινά πλάσματα!
Τα παιδιά φυσικά δεν έμειναν στις διαπιστώσεις, αλλά αποφάσισαν να δημιουργήσουν τις δικές τους καμπάνιες κατά της θαλάσσιας μόλυνσης!
Οι δράσεις του εργαστηρίου αυτού, στάθηκαν αφορμή για την διοργάνωση της τελικής μας γιορτής την οποία ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε στους αγαπημένους μας και να βροντοφωνάξουμε το δικό μας σύνθημα για την προστασία του περιβάλλοντος!!!
ΘΑΛΛΑΣΑ ΚΑΘΑΡΗ ΠΟΤΕ ΒΡΩΜΕΡΗ!!!
Μια πολύ σημαντική ώρα στο νηπιαγωγείο είναι αυτή των αγγλικών. Ο κύριος Βαγγέλης με τον φίλο του το Μαξ μαθαίνει αγγλικά στους μικρούς μας μαθητές μέσα από παιχνίδι, χορό και πολλά κινητικά και ομαδικά παιχνίδια.
Τα παιδιά μαθαίνουν Αγγλικά παίζοντας και τραγουδώντας!!!!
και προετοιμάζονται όλοι μαζί για την καλοκαιρινή μας γιορτή!