PROJECT : Η ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ένας σημαντικός στόχος που θέσαμε από την περασμένη σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε χθες με την βοήθεια της δημοτικής αρχής του Δήμου Μαλεβιζίου,του Δημάρχου κ. Μενέλαου Μποκεα , της Αντιδημάρχου Παιδείας Χρύσας Λυρώνη Πάγκαλου και του Προέδρου της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής Μενέλαου Σκουλούδη, που ανταποκρίθηκαν στο αίτημα μας για να επεκταθεί η αυλή του σχολείου μας ώστε να υπάρχει άνεση, ασφάλεια και όρεξη για δημιουργικό παιχνίδι κατά την διάρκεια του διαλείμματος. Τους ευχαριστούμε πολύ!!!!
Ευχαριστούμε επίσης την τοπική Κοινότητα Καλεσσων, αλλά και το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που μας υποστηρίζουν πάντα. Απομένει να γίνουν κάποιες εργασίες καλλωπισμού της αυλής,αλλά θα ολοκληρωθούν και αυτές σύντομα. Θα σαςτις δείξουμε σε επόμενη φωτογραφία!!!
Σας ευχαριστούμε όλους!!!!






