Εορτασμός Εθνικής επετείου 25ης Μαρτίου
Τα μικρά μας νηπιάκια γιόρτασαν την διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου με την καθιερωμένη παρέλαση στο χωριό μας και την παρακολούθηση της δοξολογίας στον ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας.
Με καμάρι και λαμπερά χαμόγελα κράτησαν περήφανα τη σημαία και παρέλασαν τιμώντας την εθνική επέτειο!
Με ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό και υπερηφάνεια οι μαθητές μας μαζί με τις εκπαιδευτικούς του σχολείου συμμετείχαν για πρώτη φορά στην παρέλαση, που διοργάνωσε ο Δήμος Μαλεβιζίου στο Γάζι.
Η προετοιμασία για τη μεγάλη μέρα ήταν ακόμη πιο ευχάριστη και δημιουργική, παρότι χρειάστηκε αρκετή δουλειά και οργάνωση από όλα τα παιδιά!
Διαβάσαμε “Τα Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου,
συζητήσαμε για τα γεγονότα της εποχής εκείνης, τον τρόπο ζωής και αποτυπώσαμε τις εικόνες με το δικό μας τρόπο σε σχετικά φύλλα εργασίας.
Γνωρίσαμε τους γενναίους αγωνιστές που πολέμισαν το 1821 για την Ανερξαρτησία της πατρίδας μας
μιλήσαμε για τον όρκο που έδωσαν στην Αγία Λαύρα
και για το κρυφό σχολειό
Φτιάξαμε τσαρούχια και φαρία.
Μάθαμε αγαπημένα τραγούδια
Πραγματοποιήσαμε την σχολική μας εορτή στο σχολείο μας. Τα νηπιάκια μας απήγγειλαν με ενθουσιασμό τα ποιήματά τους. Με σοβαρότητα και σεβασμό έψαλαν τον Εθνικό μας Ύμνο
Φυσικά μιλήσαμε και για την άλλη μεγάλη γιορτή της ημέρας, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
Ειδάμε πλούσιο εποπτικό υλικό και σχετικό video στο YOUTUBE.
Φτιάξαμε κρίνους και αναδιηγηθήκαμε την ιστορία του Ευαγγελισμού βάζοντας σε σωστή σειρά σχετικές φωτογραφίες.
Και του χρόνου να ξαναγιορτάσουμε με υγεία και χαρά!!!!!



























































