STEAM και η Γη γυρίζει………
Το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ολοκληρώθηκε και για φέτος. Το θέμα που μας απασχόλησε αφορούσε τη Θεματική ενότητα “Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και πρωτοβουλία”και συγκεκριμένα την υποθεματική STEAM/Εκπαιδευτική Ρομποτική. Στόχοι του Εργαστηρίου ήταν να αναπτύξουν τα παιδιά Δεξιότητες κριτικής σκέψης, Επικοινωνίας,Συνεργασίας,Δημιουργικότητας,αλλά και Δεξιότητες του Νου μέσα από κατασκευές,πειράματα και επίλυση προβλημάτων.
Ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα το διάστημα, ήταν η αφορμή για την έρευνά μας στο πλανητικό σύμπαν!
Συζητήσαμε για τους πλανήτες, μοιραστήκαμε τις γνώσεις μας, αναρωτηθήκαμε και σκεφτήκαμε τί άλλο θα μπορούσαμε να μάθουμε!
Παρατηρήσαμε και αναπαραστήσαμε την κίνηση των πλανητών και την κίνηση της Γης,μιλώντας παράλληλα για το φαινόμενο της μέρας και της νύχτας.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τα δικά μας ηλιακά συστήματα ατομικά…………..
και ομαδικά………………
Μελετώντας διάφορα βιβλία για να διευρύνουμε τις γνώσεις μας ανακαλύψαμε ένα ξεχωριστό βιβλίο που μας έδωσε τη δυνατότητα να παρατηρήσουμε τους πλανήτες σε τρισδιάστατη μορφή μέσω εφαρμογής!
Αφού μάθαμε τα ονόματα των πλανητών διαβάσαμε τον “Φεγγαροσκεπαστή”του Eric Puybaret και συζητήσαμε για τις φάσεις της Σελήνης!
Παρατηρήσαμε εκπαιδευτικές εικόνες με αστερισμούς και δημιουργήσαμε τους δικούς μας………
Παίξαμε παιχνίδια ενίσχυσης μαθηματικών δεξιοτήτων και παρατηρητικότητας, ενισχύοντας την αντίληψη!
Μιλήσαμε για εξωγήινα όντα και φτιάξαμε τους δικούς μας παράξενους Εξωγήινους……..
Τους δώσαμε αστεία εξωγηινίστικα ονόματα και φυσικά χορέψαμε μαζί τους!
Σίγουρα ήταν ο πιο διασκεδαστικός και ενδιαφέρον τρόπος να ολοκληρώσουμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για ετούτη τη χρονιά!!






































































































