SOSτε το Δάσος!!!
Οι πυρκαγιές και οι πλημμύρες είναι δύο από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε κάθε χρόνο στη χώρα μας. Οι συνέπειες αυτών είναι καταστροφικές για το περιβάλλον και κατ’ επέκταση για τον άνθρωπο. Έτσι, αποφασίσαμε στο 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων μας να ασχοληθούμε με το δάσος, που είναι ο κύριος αποδέκτης των καταστροφών αυτών.
Αρχικά συζητήσαμε όλα όσα γνωρίζουμε για το δάσος, φανταστήκαμε πως μπορεί να είναι ένα δάσος και τι μπορεί να βρούμε μέσα σε αυτό. Έπειτα αναρωτηθήκαμε πως μπορεί να είναι ένα δάσος υγιές και πως όχι και αποτυπώσαμε τις σκέψεις μας σε χαρτί ζωγραφίζοντας όλα όσα συζητήσαμε.
Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τη βοήθεια του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών χαρτών, “περπατήσαμε” σε δάση του νησιού μας και όχι μόνο, παρατηρήσαμε τι βλέπουμε τριγύρω και αναφερθήκαμε στα οφέλη που λαμβάνουμε από αυτό. Οξυγόνο, φρούτα, καρποί, ξυλεία, προστασία από πλημμύρες και φωλιές για τα ζώα είναι μερικά από αυτά.
Τι όμως καταστρέφει το δάσος; Ή μάλλον ποιος;; Με ποιον τρόπο και τι συνέπειες έχει αυτό;; Οι πυρκαγιές, το τσιγάρο, το γυαλί και οι φυσικές καταστροφές είναι μερικές από τις αιτίες. Κάποιες φορές γίνεται άθελά μας, κάποιες ηθελημένα, έχοντας οι άνθρωποι άλλους πιο καιροσκοπικούς σκοπούς και κάποιες από απλή αμέλεια. Τι λύση μπορούμε να βρούμε για να σώσουμε το δάσος και το περιβάλλον γενικότερα; Μία από αυτές είναι η δεντροφύτευση. Έτσι, τα παιδιά αφού αποτύπωσαν τις καταστροφές σε χαρτί, έβαλαν στη σειρά εικόνες από το καταπράσινο δάσος, στην πυρκαγιά και τέλος στη δεντροφύτευση.
Τέλος, ενώσαμε τις δυνάμεις μας θέλοντας να διαδώσουμε τα μηνύματα που μάθαμε στο χωριό μας και όχι μόνο. Χρησιμοποιήσαμε όλη μας την τέχνη και τις καλλιτεχνικές μας δεξιότητες και φτιάξαμε μία αφίσα φωνάζοντας όλοι μαζί “SOSτε το Δάσος”!!
















































































































