Πάρτυ στο σχολειό!!!
Τελευταία Πέμπτη της Αποκριάς βάλαμε τις στολές μας, πήραμε τις σερπαντίνες μας, φορέσαμε τις μάσκες και ήρθαμε όπως κάθε μέρα στο σχολείο όχι για μάθημα αυτή τη φορά αλλά για να παρτάρουμε με την ψυχή μας!!!!
Όλοι μαζί μια παρέα παρουσιάσαμε τις στολές μας και χορέψαμε με την ψυχή μας!!
Αφού κουραστήκαμε απολαύσαμε όσα υπέροχα ετοίμασαν οι γονείς σε έναν πλούσιο μπουφέ που τίποτα δεν του έλειπε!!
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους γονείς που συνέβαλαν για μια ακόμη φορά με κέφι και καλή διάθεση, ώστε να διασκεδάσουν τα μικρά μας νηπιάκια τούτη την Αποκριά στο σχολείο!!!
Και του χρόνου!!

































































