Χριστούγεννα!!
Χριστούγεννα πλησιάζουν, γέλια στην αυλή, τα μικρά μας ξωτικά δουλεύουν με ψυχή!
Μάθαμε για τις γιορτές, για αγάπη και χαρά, για Χριστούγεννα λαμπρά και άγια Φώτα φωτεινά.
Κάλαντα τραγουδήσαμε με νότες μαγικές, κι ακούσαμε την ιστορία με εικόνες γιορτινές.

Το δέντρο μας στολίσαμε με χρώματα πολλά, και φτιάξαμε ημερολόγια αντίστροφα να μετράμε.
Χριστουγεννιάτικα μπισκότα ετοιμάστηκαν στο λεπτό, με τη βοήθεια της κυρίας Αγάπης και της κυρίας Κωνστάντζας
για να μυρίσει όμορφα όλο το σχολειό.
Κάρτες, δεντράκια και στολίδια όμορφα από μικρά χεράκια, φάτνες, τσάντες γιορτινές και λαμπερά αστεράκια.
Στολίσαμε τα παράθυρα με αγγέλους φωτεινούς και γράμμα γράψαμε στον Άγιο Βασίλη που θα έρθει με χαρά .
Και παζλ δημιουργήσαμε για τα Χριστούγεννα, και τραγουδάκι συνθέσαμε για το λυπημένο μας τριγωνάκι.
Στην εκκλησία πήγαμε να εκκλησιαστούμε και ψάλλαμε τα κάλαντα με το δημοτικό μας.
Έπειτα συνεχίσαμε σε κάθε γειτονιά και ευχαριστούμε τις μαμάδες που ήταν εκεί κοντά
για να ’χουμε πάντα ασφαλή και όμορφη διαδρομή.
Και εκδρομούλα πήγαμε στο χωριό Αρόλιθος για να γνωρίσουμε τον καλικάντζαρο που όλο σκανδαλιές έχει στο μυαλό .
Τα δώρα μας ετοιμάσαμε με κόπο και χαρά, για να στολίσουν σπίτια ζεστά και φωτεινά.
Ευχαριστούμε τους γονείς από το σύλλογό μας για τα υπέροχα δώρα που μας έδωσαν τόση χαρά…
και ένα ευχαριστήριο για τον Σύλλογο γονέων:
Είμαστε ένα μικρό σε χώρους σχολείο, αλλά μεγάλο σε ανθρώπους που το στελεχώνουν, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς!!!! Πάντα μας στηρίζουν σε όλες μας τις δράσεις και τις προσπάθειες!!! Για άλλη μια φορά τόσο τα μικρά μας μαθητούδια όσο και οι γονείς τους στήριξαν τις δράσεις μας για τη συγκέντρωση τροφίμων και ειδών υγιεινής για την κάλυψη των αναγκών του ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ του ΠΑΙΔΙΟΥ. Στείλαμε με όλη μας την αγάπη δυο μεγάλα χαρτοκιβώτια τρόφιμα και ένα με είδη υγιεινής και καθαριστικά. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς των μαθητών μας για όλη την βοήθεια, την υποστήριξη και την διάθεση να προσφέρουν στους ανθρώπους που βρίσκονται σε δυσχερέστερη θέση με όλη τους την αγάπη και την φροντίδα!!!
Μας βοήθησαν και με την δεύτερη χριστουγεννιάτικη δράση μας, τα αστέρια ευχής από το MAKE A WISH ΕΛΛΑΔΑΣ. Μαζί με τα μικρά μας μαθητούδια, τα αγόρασαν και τα 29 και μπορέσαμε να προσφέρουμε στον οργανισμό του MAKE A WISH ΕΛΛΑΔΑΣ το χρηματικό αντίτιμο, ώστε και αυτοί με την σειρά τους να βοηθήσουν , με το τόσο σημαντικό έργο τους, τόσα παιδιά που το έχουν ανάγκη!!! Προκειμένου να στηρίξουμε την προσπάθεια του οργανισμού να πραγματοποιήσει το όνειρο ενός παιδιού, που πάσχει από κάποια σοβαρή ασθένεια, παραλάβαμε Επαινο Συμμετοχής από το Χαμόγελο του Παιδιού και Βραβείο Υιοθεσίας από το MAKE A WISH Ελλάδας. Ευχαριστούμε πολύ για όλη την βοήθεια και ενίσχυση!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους ευχόμαστε από καρδιάς , όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας και ελπίζουμε το Φως από το φωτεινό αστέρι της Γέννησης του Θεανθρώπου να φωτίσει τις ζωές όλων μας, με αγάπη, υγεία και πάντα χαρές!!!!
Και τώρα λέμε «στο καλό» στη χρονιά που φεύγει και ραντεβού ξανά, με όνειρα πολλά στη νέα με χαρά!





































