Άρθρα ανά μήνα: Ιούνιος 2023
Επίσκεψη στο πάρκο δεινοσαύρων
Η φετινή σχολική χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο: Μια αποχαιρετιστήρια εκδρομή στο πάρκο Dinosauria στις Γούρνες Ηρακλείου!
Πρώτη μας δουλειά με την άφιξή μας, να φάμε το πρωινό μας για να πάρουμε δυνάμεις για την ξενάγηση που θα ακολουθήσει!
Στη συνέχεια εξερευνήσαμε τον υπέροχο παιδότοπο, σκαρφαλώσαμε, τρέξαμε και παίξαμε με την καρδιά μας!
Αφού γυμναστήκαμε για τα καλά, η κυρία Παρούλα μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και η περιπέτεια ξεκίνησε!
Η ξενάγηση άρχισε από το μουσείο των Δεινοσαύρων. Μάθαμε χρήσιμες πληροφορίες για την ανατομία των μεγάλων αυτών πλασμάτων, τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής τους, αλλά και πώς να ξεχωρίζουμε τους σαρκοφάγους και φυτοφάγους δεινόσαυρους.
Έπειτα μπήκαμε στην μηχανή του χρόνου και ταξιδέψαμε στο μακρινό παρελθόν……………
Περπατήσαμε ανάμεσα σε πελώριους Δεινόσαυρους….
Επισκεφθήκαμε το νοσοκομείο των δεινοσαύρων. Φροντίσαμε άρρωστους δεινόσαυρους,
Παρατηρήσαμε τα κόκκαλά τους….
αλλά και τα αυγά τους….
Κάναμε αγώνες ταχύτητας και ξεπεράσαμε στο τρέξιμο ακόμα και τους πιο γρήγορους δεινοσαύρους!
Στο τέλος μεταμορφωθήκαμε σε Παλαιοντολόγους (δουλειά που ήδη γνωρίζαμε από την επίσκεψη μας στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας..) και αναζητήσαμε στο σκάμμα κόκαλα δεινοσαύρων!
Ήταν μια υπέροχη, ψυχαγωγική και παιδαγωγική εμπειρία για όλα τα παιδιά, μα πάνω από όλα ο πιο όμορφος τρόπος να αποχαιρετήσουμε ο ένας τον άλλο!!!!!!!
Το πικ-νικ των αναμνήσεων…
Μετά από τόση προετοιμασία,πρόβες και ομαδική προσπάθεια έφτασε η μεγάλη μέρα της τελικής μας γιορτής. Οι μικροί μας μαθητές,
αφού ετοίμασαν και μοίρασαν τις προσκλήσεις…….
έδωσαν ραντεβού στην πλατεία της Παναγίας Ευαγγελίστριας στα Κάτω Καλέσσα.
Η μουσική ξεκίνησε και τα μικρά μας θαυματάκια ταξίδεψαν τους καλεσμένους τους σε στιγμές σημαντικές που έζησαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους κάνοντας μια αναδρομή της σχολικής χρονιάς,κατά τη διάρκεια ενός ιδιαίτερου πικ-νικ……
Μέσα από τραγούδια και μουσικοκινητικές δράσεις, παρουσίασαν τα ταλέντα τους, έδειξαν όσα έμαθαν στο Νηπιαγωγείο και έδωσαν στους γονείς και σε όσους παρευρέθηκαν, μια μικρή “γεύση” από όσα έζησαν στο μικρό μας σχολειό.
Αναμνήσεις από την αρχή έως το τέλος της σχολικής χρονιάς, μας συγκίνησαν και μας χάρισαν χαμόγελα, μα πάνω από όλα μας θύμισαν πώς τα πιο σημαντικά που κατακτήσαμε είναι δεξιότητες όπως η ομαδικότητα, η συνεργασία, η επιμονή, η προσπάθεια,η αποδοχή και η αλληλοβοήθεια.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους. Γονείς, γιαγιάδες,παππούδες και φίλους καλούς!
Να έχετε όλοι ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι, γεμάτο όμορφες αναμνήσεις!
Σας αποχαιρετούμε με τις καρδιές μας γεμάτες και τις τσάντες μας παραγεμισμένες με με τους κόπους όλης της χρονιάς!
Δράση στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
Τα Νηπιάκια μας μεγάλωσαν και ήρθε η ώρα να αποχωριστούν το Νηπιαγωγείο και να περάσουν στην επόμενη βαθμίδα!
Καθώς στην ευαίσθητη αυτή ηλικία, η αλλαγή περιβάλλοντος και προσώπων αλληλεπίδρασης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη και την προσαρμογή των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον, αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το νέο σχολείο για να το γνωρίσουμε και να προετοιμαστούμε καλύτερα!
Αφού επικοινωνήσαμε με την κυρία Φωτεινή, τη διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου, οργανώσαμε την επίσκεψή μας σε δυο μέρες. Πήραμε λοιπόν τα τσαντάκια μας και περπατήσαμε ως εκεί!
Μας υποδέχτηκαν όλοι με χαμόγελο, μικροί μεγάλοι!!!!!
Γνωρίσαμε από κοντά την κυρία Φωτεινή και ενημερωθήκαμε για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε για να λειτουργεί το σχολείο σωστά και να είμαστε ασφαλείς!
Η κυρία Ειρήνη με προθυμία μας ξενάγησε σε όλους τους χώρους του μεγάλου σχολείου…..
Και ήταν πραγματικά πολύ μεγάλο!!!! Με πολλές αίθουσες και πολλά παιδιά!
Γνωρίσαμε τους μαθητές όλων των τάξεων, μάθαμε για τα μαθήματα που κάνουν και φάγαμε παρέα το πρωινό μας.
Παρέα με τα παιδιά της Α Δημοτικού, κάναμε γυμναστική και παίξαμε παιχνίδια συντονισμού και συνεργασίας……..
Κατά την επόμενη επίσκεψή μας τη δεύτερη μέρα, γνωρίσαμε τη δασκάλα των Αγγλικών, μα και το δάσκαλο της Θεατρικής Αγωγής κύριο Άρη, ο οποίος μας προσκάλεσε να παίξουμε μαζί με τους μαθητές της Πρώτης Δημοτικού.
Πριν αποχωρήσουμε χαρήκαμε για λίγο την μεγάλη αυλή τρέχοντας και παίζοντας με την καρδιά μας!!
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία και σίγουρα εποικοδομητική!
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Φωτεινή Συλιγάρδου, την κυρία Ειρήνη και όλες τις δασκάλες και δασκάλους του Δημοτικού Σχολείου Καλεσσών, για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μας να επισκεφτούμε το Δημοτικό Σχολείο, για την οργάνωση της επίσκεψης, μα κυρίως για την αγάπη με την οποία μας υποδέχτηκαν και μας φιλοξένησαν!
Ετοιμασίες για την τελική γιορτή…………..
Η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και η ώρα του αποχωρισμού μας είναι κοντά. Αποφασίσαμε να αποχαιρετήσουμε ο ένας τον άλλο με μια μεγάλη γιορτή, αναπολώντας τις αναμνήσεις μας από την πρώτη μέρα της συνάντησης μας έως τώρα.
Το θέμα της γιορτής μας προέκυψε μέσα από συζητήσεις με τα παιδιά, ανατρέχοντας σε πολλές όμορφες στιγμές που ζήσαμε παρέα…..
Φυσικά οι ετοιμασίες είναι πολλές. Μα πιο πολλές οι πρόβες μας για να είμαστε πανέτοιμοι!!!
Ξεκινήσαμε λοιπόν………………
Στην τάξη μας……
Μα και έξω από αυτήν……….
Δουλεύουμε ασταμάτητα, συνεργαζόμαστε, προσπαθούμε, δίνουμε κάθε μέρα τον καλύτερό μας εαυτό!
Ετοιμαζόμαστε λοιπόν και ανυπομονούμε να μας καμαρώσετε στο τελευταίο μας πικ-νικ…….να γελάσουμε,να τραγουδήσουμε, να συγκινηθούμε μα κυρίως να διασκεδάσουμε!



























































