Χριστούγεννα ήρθαν ξανά!!
Χριστούγεννα εν όψει και τα μικρά ξωτικά του Νηπιαγωγείου έπιασαν για τα καλά δουλειά! Ξεκινήσαμε τις δράσεις μας μοιραζόμενοι τις γνώσεις μας για τις επερχόμενες γιορτές……Τι γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα; Ποια έθιμα γνωρίζουμε; Ποιες άλλες σημαντικές μέρες γιορτάζουμε αυτή την εποχή;
Μιλήσαμε για την Πρωτοχρονιά και τα Θεοφάνια, τραγουδήσαμε κάλαντα και μάθαμε τι σημαίνει η κάθε γιορτή…….
Ακούσαμε την ιστορία των Χριστουγέννων και την αναδιηγηθήκαμε με κάρτες….
Μάθαμε για τους 3 Μάγους που επισκέφθηκαν τον Ιησού, μυρίσαμε και είδαμε τα δώρα που του πρόσφεραν: Λιβάνι, Σμύρνα και Χρυσό…
Στολίσαμε το δέντρο της τάξης μας και δημιουργήσαμε στολίδια και φάτνη με τα μικρά μας χεράκια!
Ενισχύοντας τις Μαθηματικές μας δεξιότητες…μα και την υπομονή μας……..ξεκινήσαμε να μετράμε αντίστροφα μέχρι τα Χριστούγεννα φτιάχνοντας ξωτικο-ημερολόγια….
Φτιάξαμε ευχετήριες κάρτες για τους αγαπημένους μας…
Παίζοντας με τα σχήματα, φτιάξαμε στολίδια από κύκλους
Τρίγωνα δεντράκια……..
και τετράγωνα δώρα!
Κόψαμε και συναρμολογήσαμε Άγιους Βασίληδες…..
Συνθέσαμε όμορφες φάτνες….
και τσαντούλες για να μεταφέρουμε τις κατασκευές μας….
Δημιουργήσαμε Χριστουγεννιάτικα στολίδια με φυσικά υλικά για τη μαμά και τον μπαμπά….
Και ημερολόγια για τον καινούριο χρόνο!
Στολίσαμε τα παράθυρα της τάξης μας με κέφι!
Γράψαμε το γράμμα στον Άγιο Βασίλη…..
και παίξαμε με την αγαπημένη μας Beebot ενισχύοντας δεξιότητες ρομποτικής και προσανατολισμού! Καταφέραμε τελικά να βοηθήσουμε τον Άγιο Βασίλη να ετοιμαστεί για το μοίρασμα των δώρων!
Διασκεδάσαμε πολύ όταν μεταμορφωθήκαμε σε Καλικαντζαράκια και ζωντανέψαμε το αγαπημένο μας τραγούδι!
Μας συνόδεψαν φυσικά Ο Ιωσήφ η Παναγία και ο Ιερέας που έδιωξε τους ενοχλητικούς Καλικάντζαρους!
Μετά από τόσες δουλειές μας άξιζε λίγη ξεκούραση βλέποντας χριστουγεννιάτικη Ταινία και τρώγοντας Ποπ-κορν με τους συμμαθητές μας!
Την τελευταία Παρασκευή στο σχολείο, ξεχυθήκαμε στους δρόμους για να τραγουδήσουμε τα παραδοσιακά Κάλαντα των Χριστουγένων!
Στολιστήκαμε με σκουφάκια και στέκες, πήραμε ανα χείρας τα τρίγωνα, όλα δωράκι από τους γονείς του φίλου μας Γιώργου…..
και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας στο χωριό! Ευχαριστούμε θερμά τις μαμάδες που μας συνόδευσαν στη βόλτα μας και φρόντισαν για την ασφάλειά μας!!
Μετά την επιστροφή στο σχολείο μοιραστήκαμε τα “κέρδη” μας δίκαια με πολύ χαρά!!
Tα δωράκια μας μετά από πολύ δουλειά και κ κόπο ετοιμάστηκαν από τα μικρά μας χεράκια και είναι έτοιμα για στόλισμα στο σπίτι μας!!
Την τελευταία μέρα όπως κάθε χρόνο εκκλησιαστήκαμε και μετά τη λειτουργία τραγουδήσαμε τα Κάλαντα παρέα με τους φίλους μας από το δημοτικό σχολείο!
Πίσω στο σχολείο μας παρακολουθήσαμε τον αγαπημένο πολλών Καραγκιόζη, γελάσαμε με την καρδιά μας και απολαύσαμε σπιτικό μαλλί της γριάς κερασμένο από τις κυρίες μας!
Αποχαιρετίσαμε τους φίλους μας παίζοντας όλοι μαζί “Καυτή Πατάτα”!!
Ραντεβού ξανά με τη Νέα χρονιά με το καλό, με χαρά και πολύ όρεξη για δουλειά!!!!


























































































































