Εκδρομή στο Παγκρήτιο στάδιο!
Την Τρίτη 21 Μαΐου επισκεφθήκαμε με το σχολείο μας το Παγκρήτιο στάδιο, μια εκδρομή που περιμέναμε με ανυπομονησία! Φορέσαμε τα αθλητικά μας και τα καπέλα μας, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και φτάσαμε όλο χαρά στο χώρο της εκδρομής!
Θέλοντας να πάρουμε δυνάμεις ώστε να συμμετέχουμε στα αθλήματα που θα επακολουθήσουν, καθίσαμε να φάμε το κολατσιό μας!
Έπειτα, χωριστήκαμε σε ομάδες και ξεκινήσαμε την ξενάγησή μας! Μιλήσαμε για τους ολυμπιακούς αγώνες, την ολυμπιακή φλόγα, τις στολές των αθλητών και τα αγωνίσματα στα οποία συμμετέχουν.
Στη συνέχεια γνωρίσαμε κάποια από τα αθλήματα αυτά!
Μεταφερθήκαμε στο χώρο της ενόργανης γυμναστικής όπου είχαμε την ευκαιρία να “αγωνιστούμε” στους κρίκους…
στη δοκό…
και στις επιδαπέδιες ασκήσεις!
Στο σκάμμα είδαμε πόσο δυνατοί είμαστε, πόσο μακριά μπορούμε να πετάξουμε το ακόντιο μας και πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε με ένα και μόνο άλμα!
Επιπλέον, παίξαμε ποδόσφαιρο…
τρέξαμε ξεπερνώντας εμπόδια…
και είδαμε πόσο καλοί είμαστε στο στόχο!!
Ποιο άθλημα πιστεύεται μας άρεσε περισσότερο;






















