ΣΕΙΣΜΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!

Ακολουθώντας τις οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας ασχοληθήκαμε με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού.

Είδαμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αλλά και βίντεο animation σχετικά με το σεισμό. Είδαμε και βίντεο με σεισμό 9 ρίχτερ στην Ιαπωνία.  Μετά από συζητήσεις στην ολομέλεια και καταγράφοντας τις παρατηρήσεις και εμπειρίες μας καταλήξαμε στα τρία βήματα, που πρέπει να ακολουθούμε όταν συμβεί σεισμός!!!!!

εικόνα Viber 2023 11 06 06 48 47 176 εικόνα Viber 2023 11 06 06 48 46 864εικόνα Viber 2023 11 06 06 48 46 671

Με βιωματικό τρόπο δείξαμε πως πρέπει να τοποθετήσουμε το σώμα μας την ώρα εκδήλωσης του σεισμού αν δεν υπάρχει κοντά μας τραπέζι για να κρυφτούμε από κάτω.

εικόνα Viber 2023 11 06 06 48 47 376

Κάναμε πράξη όσα μάθαμε συμμετέχοντας βιωματικά σε άσκηση σεισμού ενώ θα βρισκόμαστε στο σχολείο…

εικόνα Viber 2023 11 20 08 59 18 012 εικόνα Viber 2023 11 20 08 59 18 436 εικόνα Viber 2023 11 20 08 59 18 762 εικόνα Viber 2023 11 27 20 40 30 832 εικόνα Viber 2023 11 27 20 40 31 726 εικόνα Viber 2023 11 27 20 40 31 998εικόνα Viber 2023 11 20 08 59 17 300

Μιλήσαμε για την ανάγκη να γνωρίζουμε τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης ,ωστε, αν χρειαστεί , να μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια. Τους γράψαμε για εξάσκηση στον πίνακα

IMG 20231103 094403 IMG 20231103 094327

 

και εξασκηθήκαμε περισσότερο αναγνωρίζοντάς τους σπάζοντας τον κώδικα των αριθμών αυτών

IMG 20231103 095302 IMG 20231103 095010 IMG 20231103 095129

Φτιάξαμε το βαλιτσάκι του σεισμού με όλα όσα θα χρειαστούμε σε περίπτωση που εγκλωβιστούμε όταν γίνει σεισμός

IMG 20231103 115018 IMG 20231103 114503 IMG 20231103 114526

Τέλος, μιλήσαμε για το εσωτερικό της Γης και πώς δημιουργείται ο σεισμός.

IMG 20231106 101646 IMG 20231106 104414 εικόνα Viber 2023 11 20 08 59 18 012 Αντιγραφή

Για όλη αυτή την προσπάθεια πήραμε και βραβείο!!!!

Screenshot 4

 

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων για το σχολικό έτος, που διανύουμε ανήκε στον 3ο θεματικό κύκλο : Ενδιαφέρομαι και ενεργώ: Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη και στην υποθεματική ενότητα: Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα. Είχε τίτλο : “Εγω κι εσύ μαζί, ίδιοι αλλά και διαφορετικοί”.

Βασικός μας στόχος ήταν μέσα από την ενασχόλησή μας με τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες του εργαστηρίου να συνειδητοποιήσουν τα νήπια ότι οι άνθρωποι είμαστε ίδιοι μεταξύ μας, καθώς έχουμε κοινά χαρακτηριστικά και στοιχεία, αλλά ταυτόχρονα είμαστε και εντελώς διαφορετικοί.

Ξεκινήσαμε με συζητήσεις και κατηγοριοποιήσεις στην ολομέλεια. Έτσι τα νήπια συνειδητοποιήσαν ότι στο σχολείο μας έχουμε παιδιά, άλλα από αυτά όμως είναι κορίτσια και άλλα αγόρια. Έχουν όλοι μαλλιά, άλλα όμως έχουν χρώμα ξανθό, άλλα καστανό, άλλα κόκκινο, άλλα είναι κοντά και άλλα μακριά. Στα ίδια συμπεράσματα καταλήξαν και για το χρώμα των ματιών τους.

Καταγράψαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους σε σχετικά φύλλα εργασίας.

IMG 20231002 101255 IMG 20231010 110910 IMG 20231010 111046

Παρουσιάσαν τον εαυτό τους χρησιμοποιώντας την εργασία, που συμπλήρωσαν με την βοήθεια των γονιών τους.

IMG 20231011 102648   IMG 20231011 103242   IMG 20231011 104553  εικόνα Viber 2023 10 20 19 41 10 625  εικόνα Viber 2023 10 20 19 41 09 966    εικόνα Viber 2023 10 20 19 41 10 085 

Έπαιξαν παιχνίδια με το όνομά τους, που με αγάπη είχαν ετοιμάσει οι κυρίες…

IMG 20231003 104559 IMG 20231003 104539

Έφτιαξαν ταυτότητες με τα στοιχεία τους…

IMG 20231013 113319

 

Ζωγράφισαν σε χαρτόκουτα την οικογένειά τους…

IMG 20231016 105919

Μάθαμε πολλά και διασκεδάσαμε απεριόριστα!!!