ΣΕΙΣΜΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!
Ακολουθώντας τις οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας ασχοληθήκαμε με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού.
Είδαμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αλλά και βίντεο animation σχετικά με το σεισμό. Είδαμε και βίντεο με σεισμό 9 ρίχτερ στην Ιαπωνία. Μετά από συζητήσεις στην ολομέλεια και καταγράφοντας τις παρατηρήσεις και εμπειρίες μας καταλήξαμε στα τρία βήματα, που πρέπει να ακολουθούμε όταν συμβεί σεισμός!!!!!
Με βιωματικό τρόπο δείξαμε πως πρέπει να τοποθετήσουμε το σώμα μας την ώρα εκδήλωσης του σεισμού αν δεν υπάρχει κοντά μας τραπέζι για να κρυφτούμε από κάτω.
Κάναμε πράξη όσα μάθαμε συμμετέχοντας βιωματικά σε άσκηση σεισμού ενώ θα βρισκόμαστε στο σχολείο…
Μιλήσαμε για την ανάγκη να γνωρίζουμε τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης ,ωστε, αν χρειαστεί , να μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια. Τους γράψαμε για εξάσκηση στον πίνακα
και εξασκηθήκαμε περισσότερο αναγνωρίζοντάς τους σπάζοντας τον κώδικα των αριθμών αυτών
Φτιάξαμε το βαλιτσάκι του σεισμού με όλα όσα θα χρειαστούμε σε περίπτωση που εγκλωβιστούμε όταν γίνει σεισμός
Τέλος, μιλήσαμε για το εσωτερικό της Γης και πώς δημιουργείται ο σεισμός.
Για όλη αυτή την προσπάθεια πήραμε και βραβείο!!!!































