Άρθρα ανά μήνα: Απρίλιος 2023
Πασχαλινές Δημιουργίες….
Ξεκινήσαμε να μιλάμε για την πιο μεγάλη γιορτή της θρησκείας μας μέσα από ιστορίες, παραμύθια και συζητήσεις χρησιμοποιώντας παράλληλα τις εμπειρίες και τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών…..
Μιλήσαμε για τη ζωή Του Χριστού, τα θαύματα και τους μαθητές του, και τα αποτυπώσαμε σε χειροτεχνίες και κατασκευές…….
Μιλήσαμε για την ανάσταση του Λαζάρου, παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια διαχείρισης ποσοτήτων και φτιάξαμε τα δικά μας Λαζαράκια………
Μάθαμε για ήθη και έθιμα που αφορούν στη Μεγάλη Εβδομάδα και φυσικά τα βιώσαμε με το δικό μας τρόπο!!
Ξεχωριστοί καλεσμένοι από το Καπη Καλεσσών μας μίλησαν για το δικό τους Πάσχα, τα ήθη και τα έθιμα από τα παλιά χρόνια…..
Εμείς για να τους ευχαριστήσουμε φτιάξαμε μαζί τους όμορφα πασχαλινά στεφάνια τα οποία τους χαρίσαμε ως ενθύμιο!
Οι επισκέψεις συνεχίστηκαν με την κυρία Ρούλα Αστρινάκη η οποία έφερε τη μαγική συνταγή της για να μας βοηθήσει να φτιάξουμε μυρωδάτα πασχαλινά κουλουράκια!
Η ίδια για να μας ευχαριστήσει για την όμορφη συνεργασία έφτιαξε και δώρισε για όλα τα παιδιά Παραδοσιακά Λαζαράκια!
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας υλικά που έχουμε στο σχολείο μας και συγκεκριμένα γκοφρέ χαρτί και νερό…..
Βάψαμε τα πασχαλινά μας αυγά! Έγιναν υπέροχα και κατακόκκινα!
Φυσικά δεν παραλείψαμε να ασχοληθούμε με αγαπημένες και δημιουργικές κατασκευές φτιάχνοντας πασχαλινά καλαθάκια για τα καλούδια μας, ευχετήριες κάρτες, πασχαλινά διακοσμητικά και φαναράκια!
Εργαστήκαμε προσεκτικά και δημιουργικά…..
Το αποτέλεσμα φυσικά μας δικαίωσε!!
Την τελευταία μέρα πριν αποχωριστούμε για λίγο ο ένας τον άλλο παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Πέτρου & Παύλου και βρήκαμε την ευκαιρία να τραγουδήσουμε τα Κάλαντα του Λαζάρου στον Πάτερ και στις φίλες μας από το Καπη Καλεσσων!!
Καλό Πάσχα σε όλους!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΠΗ ΚΑΛΕΣΣΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
Με μεγάλη μας χαρά υποδεχτήκαμε την Παρασκευή 31/3/2023 στο Νηπιαγωγείο μας τα μέλη του ΚΑΠΗ Καλεσσών του ΔΟΚΑΠΑΜΜ του Δήμου Μαλεβιζίου. Οι αγαπητές κυρίες, που μας επισκέφθηκαν με τους/τις συνοδούς τους μας γέμισαν χαμόγελα, παινέματα, αλλά και υπέροχες ιστορίες από τα πασχαλινά ήθη και έθιμα, που τηρούσαν όταν κι εκείνες ήταν μικρά παιδιά….Μας μίλησαν για το κάψιμο του Ιούδα, για τα λαμπροκούλουρα, που έφτιαχναν με τις γιαγιάδες τους, για τον ξυλόφουρνο, στον οποίο φούρνιζαν όσα νοστιμόττατα πασχαλινά καλούδια έφτιαχναν οι νοικοκυρές της εποχής…
Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα με τις υπέροχες γιαγιάδες και έφτιαξαν μαζί τους υπέροχα πασχαλινά στεφάνια, εφαρμόζοντας όλη τους την τέχνη, την εμπειρία και την φαντασία….
Ιδού και το αποτέλεσμα….
Στο τέλος τους τραγουδήσαμε ένα τραγούδι που αγαπάμε πολύ… Το μήλο μου κόκκινο
Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!
Περάσαμε υπέροχα μαζί σας!!!!!













































