Έφτασε το τέλος της σχολικής χρονιάς και μαζί του η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή!
Φέτος ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο των πειρατών, με θέμα «Οι Πειρατές των Καλεσσών συναντούν τις όμορφες Γοργόνες!!!». Οι πειρατές μας ξεκίνησαν με στόχο να κατακτήσουν ένα νέο νησί, όμως οι όμορφες γοργόνες τούς έδωσαν ένα πολύτιμο μάθημα: ότι η αγάπη, η συνεργασία και η φιλία είναι πιο δυνατές από κάθε θησαυρό. Έτσι, στο τέλος όλοι έμειναν ενωμένοι και αγαπημένοι!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κυρία Γεωργία Πουλιού, που ήταν δίπλα μας σε όλες τις πρόβες και συνέβαλε με την πολύτιμη βοήθειά της στην επιτυχημένη διεξαγωγή της γιορτής.
Στη συνέχεια, τα παιδιά μας γέμισαν τη σκηνή με καλοκαιρινές μελωδίες, τραγουδώντας τα αγαπημένα μας τραγούδια «Ο Γλάρος», «Γλυκό Καλοκαιράκι» και «Ένα Καράβι, Γλυκό Σαπιοκάραβο». Φυσικά, δεν έλειψαν και τα αγγλικά μας τραγούδια, με την καθοδήγηση του κυρίου Βαγγέλη, που ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους.
Στο πιο συγκινητικό μέρος της γιορτής, τα νηπιάκια μας φόρεσαν τα καπέλα της αποφοίτησής τους, έτοιμα να αποχαιρετήσουν το νηπιαγωγείο και να ανοίξουν τα φτερά τους για το νέο τους ξεκίνημα στο Δημοτικό σχολείο.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαμόγελα καλοκαίρι! Καλή πρόοδο στους μικρούς μας αποφοίτους και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο!




