Στο πλαίσιο λειτουργίας της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης που λειτουργεί στο σχολείο, Κοινωνικός Λειτουργός και Ψυχολόγος υλοποιούν, σε συνεργασία με τις/τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, μια σειρά δράσεων που περιλαμβάνουν στόχους ενταγμένους στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, καθώς και προγράμματα ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και πρόληψης που αφορούν θέματα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής.
Σε συνέχεια λοιπόν των δράσεων αυτών που υλοποιούνται στα τμήματα και αφορούν την ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών ψυχοκοινωνικής στήριξης όλων των μαθητών και την προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας και την ενδυνάμωση της σχολικής κοινότητας σε συλλογικό επίπεδο, για τα παιδιά της Β τάξης υλοποιείται ένα πρόγραμμα κοινωνικοσυναισθηματικής αγωγής.
Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά συνεργαζόμενα σε ζευγάρια, αντιλαμβάνονται την σημασία της εμπιστοσύνης, της ενσυναίσθησης και της συνεργασίας. Δραστηριότητα που βασίζεται στην εμπιστοσύνη είναι η «μεταμόρφωση» κάποιου παιδιού σε «τυφλό» και η εμπιστοσύνη που οφείλει να δείξει σε κάποιο άλλο παιδί το οποίο ως «οδηγός» του το καθοδηγεί. Ενσυναίσθηση και συνεργασία απαιτούσε η δραστηριότητα όπου τα παιδιά αποφάσισαν να «ακούσουν» και να αφουγκραστουν το ένα το άλλο, αντιγράφοντας ακριβώς τις κινήσεις του ζευγαριού τους.
Μετά το καθρέφτισμα, πήραν το ρόλο του γλύπτη και δημιούργησαν ευφάνταστα γλυπτά με τα πιο δημιουργικά ονόματα και ιδιότητες. Και κάπως έτσι, με τα πιο χαριτωμένα γλυπτά, έκλεισε η ενότητα των συναισθημάτων και της ενσυναίσθησης.
Προσεχώς η ενότητα των κοινωνικών δεξιοτήτων…