Μια όμορφη έκπληξη περίμενε σήμερα Παρασκευή 12/06, τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, με πολλή αγάπη και φροντίδα, πρόσφερε σε όλους υπέροχα, προσωποποιημένα αναμνηστικά μπρελόκ για το τέλος της σχολικής χρονιάς. …
Συνεχίστε την ανάγνωση
