Μια εισαγωγή στις έννοιες αυτές μας προσέφερε η ανάγνωση και επεξεργασία του “Τριγωνοψαρούλη”, με τον οποίο βουτήξαμε στον ωκεανό της διαφορετικότητας, ζωγραφίσαμε, τραγουδήσαμε, συναισθανθήκαμε…
Τη σκυτάλη πήραν οι “σταθμοί εργασίας” τους οποίους κλήθηκαν να επισκεφθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2, έναυσμα των οποίων αποτέλεσε η 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας. Με βιωματικές δραστηριότητες που αφορούσαν την οπτική – ακουστική – κινητική αναπηρία, τον αυτισμό, αλλά και τις μαθησιακές δυσκολίες, τα παιδιά κατάφεραν να “μπουν στα παπούτσια” αυτού του “διαφορετικού άλλου”. Πόσο προσβάσιμη άραγε είναι η κοινωνία που έχουμε φτιάξει; Πόσο ανεχόμαστε κάτι που δεν είμαστε; Πώς αντιμετωπίζουμε κάτι που δεν κατανοούμε;
Τον καλύτερο επίλογο μας προσέφερε ο Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας, τον οποίο αποτυπώσαμε καλλιτεχνικά σε έναν μεγάλο καμβά και επαναλάβαμε δυνατά:
“Εγώ είμαι έτσι, εσύ αλλιώς, μα πώς θα ήταν ο κόσμος μας, αν δεν ήσουν διαφορετικός;”
20241128 074043
20241205 080312
20241206 182422
IMG 20241209 212208 252
IMG 20241209 212240 426
IMG 20241209 212329 673
IMG 20241209 212735 791
20241209 104619
IMG 20241209 211759 304
IMG 20241209 211925 499
IMG 20241209 211956 228