Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Χτίζοντας υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα δύο φύλα” , οι μαθητές της Στ τάξης δημιούργησαν ζωγραφιές σχετικά με τη φιλία χωρισμένοι σε ομάδες των 2-5 ατόμων.
Πάνω από 200 κιλά μπαταρίες είναι μέχρι στιγμής ο απολογισμός της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα Ανακύκλωσης του φορέα “Οργάνωση Γη” σε συνεργασία με το Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Φορητών Ηλεκτρικών Στηλών της εταιρείας ΑΦΗΣ.
Αριθμός Έγκρισης Προγράμματος: Φ.14/123039/ΦΔ/136954/Δ1 (27-10-2021)
Στα πλαίσια των δράσεων που γίνονται στο σχολείο για την αποδοχή της διαφορετικότητας, κάποιοι μαθητές μας διάβασαν βιβλία με θέμα σχετικό και μας παρουσιάζουν τις εντυπώσεις τους από αυτά που διάβασαν.
Ένας από τους μαθητές αυτούς είναι και ο Γιώργος Καλιακάτσος της Στ τάξης που διάβασε το βιβλίο : “Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους” του Νικόλα Ανδρικόπουλου.
O Γιώργος έφτιαξε και μια ζωγραφιά σχετικά με το βιβλίο, που δείχνει ότι ενώ όλοι είμαστε διαφορετικοί, όλοι έχουμε την ίδια αξία όπως π.χ τα πιόνια στο σκάκι.
Την Πάρνηθα επισκέφθηκε σήμερα η Β’ τάξη μας, για να συμμετάσχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού. Στιγμιότυπα από την επίσκεψη:
Στα πλαίσια των δράσεων που γίνονται στο σχολείο για την αποδοχή της διαφορετικότητας, κάποιοι μαθητές μας διάβασαν βιβλία με θέμα σχετικό και μας παρουσιάζουν τις εντυπώσεις τους από αυτά.
Μια από τις μαθήτριες είναι η Μαρία Φελέκη της Δ τάξης που διάβασε το βιβλίο :
Το βιβλίο είναι γραμμένο από τη συγγραφέα Sara Agostini και έχει ενα πολύ ενδιαφέρον μήνυμα να μας μεταφέρει.
Η πιο αγαπημένη φράση των παιδιών είναι η φράση που ξεκινάει με ένα «γιατί», τη λεξούλα που εκφράζει τις αμφιβολίες, την περιέργεια και τα παράπονα των παιδιών. Το εξαιρετικό αυτό βιβλίο μιλά για τη διαφορετικότητα και μαθαίνει στα παιδιά να αποδέχονται τους ανθρώπους που δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά και δεν μιλούν την ίδια γλώσσα, εκείνους που μπορεί να έχουν κάποια ιδιαιτερότητα που τους κάνει να ξεχωρίζουν. Η ιστορία βάζει τα παιδιά στον σωστό δρόμο, της αποδοχής, της κατανόησης και της αγάπης για τον συνάνθρωπο.
Η Μαρία Φελέκη έφτιαξε δύο κολάζ, δύο ζωγραφιές, δυο παρουσιάσεις σε PowerPoint και ένα κομικ σε Scratch βασισμένη στο παραμύθι αυτό.
Οι δύο παρουσιάσεις που έφτιαξε η Μαρία:
και το παραμύθι σε μορφή κόμικ:
[scratch 686103628]
Σας ενημερώνουμε ότι η προθεσμία εγγραφών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του σχολείου μας για την επόμενη σχολική χρονιά 2022-2023 είναι η Παρασκευή 20 Μαΐου 2022.
Η εγγραφή – για όσους ενδιαφέρονται – γίνεται με την συμπλήρωση και προσκόμιση – της υπεύθυνης δήλωσης που επισυνάπτεται.
Τα παιδιά που ήδη φοιτούν στο Ολοήμερο παρέλαβαν χθες Τρίτη 3 / 5 την δήλωση σε έντυπη μορφή και αυτή θα προσκομίσουν, εφόσον επιθυμούν να παρακολουθήσουν και του χρόνου.
Διευκρινίζεται ότι η αποχώρηση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται σε δύο ζώνες, στις 15.00 και στις 16.00 και ΜΟΝΟ τότε.
Σε ότι αφορά την λειτουργία της Πρωινής Ζώνης 7.00 – 8.00 , για τη λειτουργία της απαιτούνται τουλάχιστον 10 δηλώσεις. Να τονιστεί ότι η άφιξη στην Πρωινή Ζώνη είναι υποχρεωτικά μέχρι τις 7.15 π.μ. καθημερινά, αφού μετά οι πόρτες κλείνουν μέχρι τις 8.00 π.μ.
ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ 2022 2023
ΕΞΕ – 45054 – 2022 – «Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου 2022-23
Πραγματοποιήθηκε χθες, Τρίτη 3 Μαΐου 2022, στο χώρο του σχολείου, ο έλεγχος εμβολιαστικής κάλυψης για τους μαθητές και μαθήτριες μας της Ε΄και της ΣΤ΄ Δημοτικού που είχαν υποβάλει στο σχολείο το σχετικό έντυπο συναίνεσης. Το σχολείο επισκέφθηκαν οι κες Κατσίγιαννη Κων/να και Ορνάκη Σταματία από το Κέντρο Υγείας Γαλατσίου, οι οποίες αφού έλεγξαν τα βιβλιάρια υγείας των παιδιών, συμπλήρωσαν σχετικό έντυπο με τυχόν παρατηρήσεις τους.
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén