Ψηφιακή αλάνα! Σερφάρω δημιουργικά, με ασφάλεια!

Ψηφιακή αλάνα

Για να μεταβείτε στον ιστότοπο πατήστε  εδώ!

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ | Σχολιάστε

Πάμε τελικό!

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε πως οι ομάδες καλαθοσφαίρισης (μπάσκετ) αγοριών, χειροσφαίρισης (χάντμπολ) αγοριών και κοριτσιών του Σχολείου μας, προκρίθηκαν στους τελικούς των αγωνισμάτων το Σάββατο 10 Μαΐου στο Δ.Α.Κ. Κορυδαλλού (Σολωμού 2-4) με το κάτωθι πρόγραμμα:

-Καλαθοσφαίριση  αγοριών – ώρα 12:00
-Χειροσφαίριση  κοριτσιών – ώρα 17:00
-Χειροσφαίριση  αγοριών – ώρα 18:15

Θερμά συγχαρητήρια στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κο Τσέλιγκα Βαγγέλη και σε όλους τους μαθητές – αθλητές που έλαβαν μέρος στους αγώνες – ασχέτως διακρίσεως – για τη συμμετοχή, την προσπάθεια  που κατέβαλαν, το αγωνιστικό και φίλαθλο πνεύμα που επέδειξαν, τη συλλογικότητα και ομαδικότητα που τους διακατείχε και το ευ αγωνίζεσθαι με το οποίο εμφορούνται.

Θερμές ευχαριστίες στο Σύλλογο Γονέων και στους γονείς των μαθητών μας για την υποστήριξη που παρείχαν.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Λειτουργία των Σχολείων λόγω διεξαγωγής των εκλογών

                        Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το με αρ.πρ. 15027/15-04-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Εκλογών του Υπουργείου Εσωτερικών, λόγω της διενέργειας των Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών στις 18 Μαΐου 2014, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 16 Μαΐου 2014 και Δευτέρα 19 Μαΐου 2014.

Επίσης, λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις 25 Μαΐου 2014, καθώς και των επαναληπτικών Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 23 Μαΐου 2014 και Δευτέρα 26 Μαΐου 2014.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ετήσια τακτική γενική συνέλευση Συλλόγου Γονέων

Αγαπητοί γονείς,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων, αποφάσισε τη σύγκληση της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του συλλόγου,
την Δευτέρα 5 Mαϊου και ώρα 18:30 στο αμφιθέατρο του Σχολείου.
Σας παραθέτουμε παρακάτω τα κύρια θέματα που απασχολούν όλους μας και θα τεθούν προς συζήτηση.
Παρακαλούμε για την ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ όλων για να μην χρειαστεί να γίνει νέα Συνέλευση λόγω μη απαρτίας.
Είναι για τα παιδιά μας.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
1. Θέματα σχολικής κοινότητας
2. Σχολικές εκδρομές / Εκδρομές & Εκδηλώσεις συλλόγου
3. Ενημέρωση γονέων για τα πεπραγμένα του συλλόγου & ανοιχτή συζήτηση

Σε περίπτωση μη απαρτίας, η συνέλευση θα επαναληφθεί μετά από μια εβδομάδα Δευτέρα στις 12-5-2014, την ίδια ώρα .

Το Δ.Σ.

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Σχολιάστε

Διαδικασία εγγραφής – επιλογής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2014-2015

 

Σας γνωρίζουμε ότι για την εγγραφή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια), για το σχολικό έτος 2014-2015, οι γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους κατά τις εργάσιμες μέρες του χρονικού διαστήματος  10  Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2014.

Οι υποψήφιοι για επιλογή και φοίτηση στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων δεν στερούνται του δικαιώματος υποβολής αίτησης για συμμετοχή στις διαδικασίες εισαγωγής σε άλλο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο.

Στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια) εγγράφονται ως μαθητές απόφοιτοι Δημοτικού, ύστερα από επιλογή. Η διαδικασία επιλογής για το σχολικό έτος 2014-2015 θα διενεργηθεί από τις αρμόδιες Επιτροπές Επιλογής (Ε.Ε.) υποψηφίων, οι οποίες θα οριστούν από τον Περιφερειακό Δ/ντη Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης,  και θα πραγματοποιηθεί  από 23 έως 25 Ιουνίου 2014. Η διαδικασία επιλογής θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα Μουσικά Σχολεία της χώρας τη Δευτέρα, 23-6-2014, και θα διαρκέσει από μία έως και τρεις ημέρες, ανάλογα με τον αριθμό των υποψηφίων. Μη έναρξη της διαδικασίας επιλογής την 23-6-2014 επιτρέπεται κατ΄ εξαίρεση, εφόσον προκύψουν και τεκμηριωθούν σοβαροί λόγοι.

Υπενθυμίζεται ότι  η διαδικασία εγγραφής – επιλογής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2014-2015 βασίζεται στην   υπ΄αριθμ. 3850/Γ2/16.6.1998 (ΦΕΚ 658/τ.Β/1.7.1998) Υπουργική Απόφαση «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από την υπ΄αριθμ. 60235/Γ7/26-5-2011 Υπουργική Απόφαση  (ΦΕΚ 1012/τ.Β΄/26-5-2011), την υπ΄αριθμ. 118786/Γ7/14-10-2011 Υπουργική Απόφαση  (ΦΕΚ 2478/τ.Β΄/4-11-2011) και την υπ`αριθμ. 43878/Γ7/1-4-2013 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 752/τ.Β`/2-4-2013).

Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, για την επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων, συγκροτείται για κάθε Μουσικό  Σχολείο μία (1) Ε.Ε. για κάθε εκατό (100) υποψηφίους με δυνατότητα προσαύξησης έως 20%. Εφόσον ο αριθμός των υποψηφίων υπερβαίνει τα ως άνω όρια, δύναται να οριστεί και 2η Επιτροπή Επιλογής καθώς και Γενική Επιτροπή Επιλογής (Γ.Ε.Ε.) η οποία εποπτεύει τις δύο Ε.Ε. Ο Διευθυντής κάθε Μουσικού Σχολείου έχει αρμοδιότητα για τη διοικητική στήριξη της διαδικασίας επιλογής.

Για τον καθορισμό του αριθμού των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου εισηγείται στην Καλλιτεχνική Επιτροπή, η οποία γνωμοδοτεί σχετικά. Η τελική απόφαση για τον καθορισμού του αριθμού των μαθητών εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με την υπ`αριθμ. 43878/Γ7/1-4-2013 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 752/τ.Β`/2-4-2013). Τα κριτήρια για τον καθορισμό του αριθμού των μαθητών που θα φοιτήσουν είναι: η κτηριακή υποδομή του σχολείου, το υπάρχον μόνιμο διδακτικό προσωπικό, ο αριθμός των υποψηφίων, η δυνατότητα πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και γενικότερα όλες οι προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου.

Για το σχολικό έτος 2014-2015, παρακαλούνται οι Διευθυντές των Μουσικών Σχολείων, βάσει της παρούσας εγκυκλίου, να στείλουν στις οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καθώς και προς τη Διεύθυνση Σ.Ε.Π.Ε.Δ του Υ.ΠΑΙ.Θ., μέσω των  οικείων  Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πρόταση για τις ημερομηνίες διεξαγωγής των εξετάσεων, τον αριθμό των υποψηφίων μαθητών που προκύπτει από τις αιτήσεις για τη διαδικασία επιλογής μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη Γυμνασίου, αλλά και τον προτεινόμενο αριθμό εισακτέων  έως και την Τετάρτη  4  Ιουνίου 2014.

Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις  Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται  να υποβάλουν έως την Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014, στην Καλλιτεχνική Επιτροπή Μουσικών Σχολείων, στην Δ/νση Σ.Ε.Π.Ε.Δ. του Υ.ΠΑΙ.Θ., πρόταση μελών για τη συγκρότηση των Ε. E.  και Γ.Ε.Ε. και των Γενικών Επιτροπών Επιλογής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων της αρμοδιότητάς τους, καθώς και τις ημερομηνίες διεξαγωγής της διαδικασίας επιλογής. Κατόπιν της εισήγησης (σύμφωνης γνώμης) της Καλλιτεχνικής Επιτροπής Μουσικών Σχολείων και έκδοσης των αποφάσεων συγκρότησης των Επιτροπών Επιλογής (Ε.Ε.) και των Γενικών Επιτροπών Επιλογής (Γ.Ε.Ε.) για την  επιλογή μαθητών Α΄ τάξης Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων από τις οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης, παρακαλούνται οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης να αποστείλουν τις αποφάσεις συγκρότησης στα Μουσικά Σχολεία αρμοδιότητάς τους, με κοινοποίηση στην Καλλιτεχνική Επιτροπή Μουσικών Σχολείων στη Διεύθυνση Σ.Ε.Π.Ε.Δ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Η συγκρότηση των Επιτροπών Επιλογής μαθητών για την Α΄ Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων ορίζεται από τις διατάξεις της υπ΄αριθμ. 3850/Γ2/16.6.1998 (ΦΕΚ 658/τ.Β/1.7.1998) Υπουργικής Απόφασης «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από την υπ`αριθμ. 60235/Γ7/26-5-2011 Υπουργική Απόφαση  (ΦΕΚ1012/τ.Β΄/26-5-2011), την υπ΄αριθμ. 118786/Γ7/14-10-2011 Υπουργική Απόφαση  (ΦΕΚ 2478/τ.Β΄/4-11-2011) και την  υπ`αριθμ.43878/Γ7/1-4-2013 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 752/τ.Β`/2-4-2013).

Οι θεματικές ενότητες, στις οποίες αξιολογούνται οι υποψήφιοι, είναι: «Ρυθμός», «Ακουστική Ικανότητα», «Φωνητική Ικανότητα», «Διάκριση Ηχοχρωμάτων» και προαιρετικά ένα μουσικό όργανο (Ευρωπαϊκό ή Παραδοσιακό), σε επίπεδο αντίστοιχο τουλάχιστον της Κατωτέρας Σχολής.

Η βαθμολόγηση των υποψηφίων που εξετάζονται, γίνεται σύμφωνα με την  υπ΄αριθμ. 3850/Γ2/16.6.1998 (ΦΕΚ 658/τ.Β/1.7.1998) Υπουργική Απόφαση «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από την υπ`αριθμ. 60235/Γ7/26-5-2011 Υπουργική Απόφαση  (ΦΕΚ1012/τ.Β΄/26-5-2011), την υπ΄αριθμ. 118786/Γ7/14-10-2011 Υπουργική Απόφαση  (ΦΕΚ 2478/τ.Β΄/4-11-2011) και την 43878/Γ7/1-4-2013 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 752/τ.Β`/2-4-2013).

 

Οι γονείς των υποψηφίων μαθητών των Μουσικών Σχολείων Αττικής και Πειραιά έχουν δικαίωμα να υποβάλουν μία (1) μόνο αίτηση στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.

 

1.  Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης

Από τις περιοχές:

Α. Ανατολικής Αττικής: Γέρακας, Παλλήνη, Λαύριο, Καλύβια, Κερατέα, Κρωπία, Μαρκόπουλο, Παιανία, Γλυκά Νερά, Αρτέμιδα, Ραφήνα,   Ν. Μάκρη, Μαραθώνας, Σπάτα, Διόνυσος, Δροσιά, Κάλαμος, Αυλώνα, Άγ. Στέφανος, Κρυονέρι, Άνοιξη, Καπανδρίτι, Σκάλα Ωρωπού, Ροδόπολη, Ανάβυσσος, Βάρη.

Β. Β΄ Αθήνας, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Φιλοθέη, Μελίσσια, Βριλήσσια, Κηφισιά, Μαρούσι, Πεύκη, Ερυθραία, Ψυχικό, Αγ. Παρασκευή, Παπάγου, Χολαργός.

2.  Μουσικό Σχολείο Ιλίου

Από τις περιοχές:

α) Α΄ Αθήνας: Ν. Φιλαδέλφεια, Γαλάτσι, Πατήσια, Κυψέλη, Ν. Χαλκηδόνα, Μεταξουργείο, Σεπόλια.

β) Β΄ Αθήνας: Ν. Ιωνία, Αλσούπολη, Ν. Ηράκλειο, Λυκόβρυση, Μεταμόρφωση.

γ) Γ΄ Αθήνας: Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Αγ. Βαρβάρα, Περιστέρι, Αγ. Ανάργυροι, Καματερό, Ν. Λιόσια, Πετρούπολη.

δ) Ανατολικής Αττικής: Θρακομακεδόνες, Αχαρνές.

ε) Δυτικής Αττικής: Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργος, Βίλια, Ελευσίνα, Ερυθρές, Ζεφύρι, Μαγούλα, Μάνδρα, Μέγαρα, Ν. Πέραμος, Φυλή.

3.  Μουσικό Σχολείο Αλίμου

Από τις περιοχές:

α) Α΄ Αθήνας: Ν. Κόσμος, Δάφνη, Παγκράτι, Καισαριανή, Ηλιούπολη, Βύρωνας, Υμηττός, Ταύρος, Κολωνάκι, Εξάρχεια, Ζωγράφου, Αμπελόκηποι.

β) Β΄ Αθήνας: Καλλιθέα, Μοσχάτο, Ν. Σμύρνη, Γλυφάδα, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Άλιμος, Π. Φάληρο, Αγ. Δημήτριος.

γ) Ανατολ. Αττική: Βούλα, Βουλιαγμένη.

4.  Μουσικό Σχολείο Πειραιά

Από τις περιοχές Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πειραιά.

Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας οι γονείς υποβάλλουν μία μόνο αίτηση στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους σύμφωνα με το συνημμένο πίνακα.

Μετά τη λήξη προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων οι Δ/ντες των Μουσικών Σχολείων αποστέλλουν τα στοιχεία των αιτούντων υποψηφίων μαθητών (ονοματεπώνυμο, δ/νση κατοικίας,  Τ.Κ ,  αρ. τηλ.  σταθερού) σε δύο αντίτυπα με πρωτότυπη υπογραφή και σφραγίδα του Δ/ντη, στο Υ.ΠΑΙ.Θ.  -Δ/νση ΣΕΠΕΔ-Τμήμα Δ΄ Αισθητικής Αγωγής- Μουσικά Σχολεία, ή  με fax στο: 210 3443343. 

Μετά το πέρας των εξετάσεων οι Δ/ντες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να αποστείλουν εγγράφως με πρωτότυπη υπογραφή και σφραγίδα τον αριθμό των εισακτέων του Μουσικού Σχολείου της Δ/νσης τους στο Υ.ΠΑΙ.Θ.  -Δ/νση ΣΕΠΕΔ-Τμήμα Δ΄ Αισθητικής Αγωγής- Μουσικά Σχολεία. Επίσης παρακαλούνται οι Διευθυντές των Μουσικών Σχολείων να αποστείλουν ακριβές αντίγραφο των Πρακτικών της διαδικασίας επιλογής που διεξήχθη στο σχολείο τους για την επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη Γυμνασίου κατά το σχολ. έτος 2014-2015.

Σας παρακαλούμε να ενημερώσετε άμεσα τα σχολεία της περιοχής σας και κάθε ενδιαφερόμενο. Οι Διευθυντές των σχολείων Α/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να ενημερώσουν εγγράφως όλους τους μαθητές της τελευταίας τάξης.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθύνεστε στα Μουσικά Σχολεία της περιοχής σας.

 Συνημμένα αποστέλλονται : α) Κατάλογος Μουσικών Σχολείων   β) Υπόδειγμα αίτησης γ) Υπεύθυνη Δήλωση.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Πασχαλινές ευχές!

ΑΝΑΣΤΑΣΗTον νυμφώνα σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον και ένδυμα ουκ έχω,

ίνα εισέλθω εν αυτώ˙ λάμπρυνόν μου την στολήν της ψυχής,

φωτοδότα, και σώσον με.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ 6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ομιλία της εκπαιδευτικού του Τμήματος Ένταξης του Σχολείου μας για την εθνική επέτειο

Κύριε Διευθυντά,

αγαπητοί συνάδελφοι,

γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας,

αγαπημένοι μας μαθητές,

συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ, στο χώρο του σχολειού μας, για να γιορτάσουμε τη νίκη της ελευθερίας, της δημοκρατίας, των αναφαίρετων δικαιωμάτων του ανθρώπου να αυτοπροσδιορίζεται και να προοδεύει.

«Όλβιος όστις της ιστορίας έσχεν μάθησιν», ευτυχής όποιος γνωρίζει την ιστορία του, μας λέει ο αρχαίος τραγικός Ευρυπίδης, γιατί «όποιος την ξεχνά, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει». Ιστορία που γράφτηκε με πείσμα και αυτοθυσία από μια χούφτα ήρωες θεριά που τα ΄βαλαν με την Τουρκιά κι έκαναν την ανθρωπότητα όλη ν’ αναρωτιέται τί και πώς.

«Η αντρειοσύνη των λαών δε μετριέται με το στρέμμα, με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και το αίμα» είπαν ο Κ. Παλαιολόγος κι έπειτα ο Θ. Κολοκοτρώνης. Αναδιφώντας τα γεγονότα των χρόνων εκείνων, μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τον απελευθερωτικό αγώνα των προγόνων μας, χωρίς υπερβολή, ως θαύμα. Ηρωισμός και ανδρεία να πολεμήσουν άοπλοι και αβοήθητοι από τις ξένες δυνάμεις ξεπερνώντας τα πάθη και τις αδυναμίες τους, νικώντας το σαράκι της φυλής μας, τη διχόνοια, αγωνιζόμενοι όλοι για ένα σκοπό, τη μυριοπόθητη ελευθερία.

Το σύνθημα «Ελευθερία ή Θάνατος» ηλέκτριζε τις ψυχές όλων και συνέβαλε στο να λησμονούν τον εαυτό τους. Χαρακτηριστικός και προφητικός ο λόγος του Κολοκοτρώνη «Ο Θεός υπέγραψε την ελευθερία της πατρίδος και δεν παίρνει πίσω την υπογραφή του» και του Μακρυγιάννη «Έχουμε μαζί μας τον Παντοδύναμο Θεό και θα νικήσουμε!».

Μεγάλη η πίστη των Ελλήνων στο διάβα των χρόνων, άρρηκτα δεμένη με την τόλμη των κατορθωμάτων που θεωρούσαν όλοι αδύνατα. Διόλου τυχαία, γιορτάζουμε  σήμερα με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, τον Ευαγγελισμό του Έθνους μας. Γράφει ο Σεφέρης «Για μας ήταν άλλο πράγμα ο πόλεμος. Για την πίστη του Χριστού και για την ψυχή του ανθρώπου, καθισμένη στα γόνατα της Υπερμάχου Στρατηγού, που είχε στα μάτια ψηφιδωτό τον καημό της ρωμιοσύνης».

Περισσότερο επίκαιρη από ποτέ στις μέρες μας η ρήση του Μακρυγιάννη: «Τούτη την πατρίδα την έχομε όλοι μαζί και σοφοί και αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι».

Οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι τότε, άνθρωποι απλοί τώρα. Αγωνιστές τότε, μαχητές τώρα. Τα βαλαν με τη σκλαβιά, την καταπίεση, τις αυθαιρεσίες, τις κλοπές, την ταπείνωση, τους περιορισμούς, τη φτώχεια. «Όταν αποφασίσαμε να κάμομε την Επανάσταση» δήλωσε ο Κολοκοτρώνης «δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πως δεν έχομε άρματα.. ως μία βροχή, έπεσε σε όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και οι κληρικοί, και οι προεστοί, και οι καπεταναίοι, και οι πεπαιδευμένοι, και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό τον σκοπό και κάμαμε την Επανάσταση».

«Άραγε στον κόσμο υπάρχει αγαθό πιο πολύτιμο από τη ζωή και πιο γλυκό από την ευτυχία; Υπάρχει» μας βεβαιώνει ο Ν. Καζαντζάκης «η λευτεριά!» Κι ο αγώνας των σύγχρονων ανθρώπων έγκειται σ’ αυτό ακριβώς, στη διατήρηση της αξιοπρέπειάς τους σε μια εποχή συνεχώς μεταβαλλόμενη, που η επόμενη μέρα ξημερώνει αβεβαιότητα και άγχος ακόμη και για την επιβίωση. Ήρωες μικρούς-μεγάλους συναντούμε κάθε μας μέρα, ανθρώπους της βιοπάλης που αγωνίζονται περήφανοι να χουν το κεφάλι στις δυσκολίες ψηλά, να διδάξουν με τις επιλογές τους στα παιδιά τους ιδανικά.

1821-2014. Ας μη σταθούμε στη διαφορετική ένδυση, ούτε στις τεχνολογικές ευκολίες που δυσκολίες για την ουσία της ζωής μας αρκετές φορές τείνουν να γεννούν. Ας κοιτάξουμε το ‘21 ως αφορμή για σκέψη και περισυλλογή. Λίγο να διαβάσουμε ξανά τα ονόματά μας, που τόσο κοινά με των ηρώων μας είναι. Λίγο ν’ αναλογιστούμε άλλη μια φορά τους εχθρούς. «Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου» κατά τον Ελύτη «το παμπάλαιο χώμα πατώντας». Είναι άραγε οι μόνοι μας εχθροί οι ξένες δυνάμεις; Έξωθεν μονάχα είναι όσοι μας απειλούν; Ας στρέψουμε το βλέμμα σ ‘εμάς, στους ψευτοανταγωνισμούς, τις μικρότητες, τα εμπόδια που τέρατα στο μικρόκοσμό μας γίνονται κι ας έρθουμε λίγο πιο κοντά ο ένας στον άλλο, λίγο να φτάσουμε στο σοφό λόγο της καρδιάς του Μακρυγιάννη «να ‘μαστε στο εμείς και όχι στο εγώ».

«Η Ελλάδα είναι δόρυ και πνεύμα» έγραψε ο Κ. Παλαμάς και δεν είχε άδικο. Ελ-λάδα όπως ελ-πίδα, ελ-ευθερία και ήλ-ιος, Ελλάδα είναι οι ποιητές (όσοι έργο ποιούν) και οι αγωνιστές της, Ελλάδα τα παιδιά σας-παιδιά μας που είν’ εδώ σήμερα να ενδυθούν και να υποδυθούν, να ενσαρκώσουν και να τραγουδήσουν τις νίκες του έθνους μας.

«Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις» λέει ο Ελύτης μας κι αλίμονο αν κάποιος από μας δεν την αντικρίζει στην πανώρια ανθισμένη ελληνική φύση, στα χαμογελαστά μάτια των μαθητών μας, στο διπλανό του που δίνει κάθε μέρα μια μικρή μεγάλη μάχη με τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις του, στους γονείς και δασκάλους των παιδιών που γίγαντες στα μάτια τους τολμούν και διεκδικούν ένα καλύτερο αύριο.

Με το Δ. Σολωμό χαιρετίζουμε την ελευθερία μας «απ’ τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά», με τον Όμηρο περπατάμε στην αρχαία Ελλάδα να συναντήσουμε τους Έλληνες, «γένος ανδρών ημίθεων», γιορτάζουμε την Παναγιά μας, στρέφουμε τα μάτια στην αντρειοσύνη της ψυχής κι ευαγγελιζόμαστε καλύτερες μέρες, με -συμβολικούς και μη- αγώνες.

Ο λόγος στους μαθητές μας, νικητήριος λόγος γιορτής, αγώνα και χαράς. Λόγος που ξεκινά απ’ την πένα του Καζαντζάκη «Θέλει ανυπότακτη καρδιά η ελευθερία» και του Κ. Παλαμά «Τούτο το λόγο θα σας πω, δεν έχω άλλον κανένα, μεθύστε με τα αθάνατο κρασί του εικοσιένα!»

Χρόνια πολλά!

Ψαλλιδάκου Αδαμαντία

 

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ | Σχολιάστε

Εορτή 25ης Μαρτίου – Βαθμολογία δευτέρου τριμήνου – Λειτουργία του Σχολείου

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε πως τη Δευτέρα 24 Μαρτίου και ώρα 10:30 έως 12:00  θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του Σχολείου η εορτή για την  εθνική επέτειο. Η συμμετοχή των μαθητών θεωρείται   υποχρεωτική, ενώ οι γονείς που επιθυμούν να την παρακολουθήσουν είναι ευπρόσδεκτοι.  Την ημέρα αυτή δεν διεξάγονται μαθήματα και  δεν λειτουργεί το Ολοήμερο Πρόγραμμα.

   Την Τετάρτη 26 Μαρτίου και ώρα 13:20 έως 14:00 θα επιδοθεί η βαθμολογία δευτέρου τριμήνου στους γονείς των μαθητών των Γ΄ – Δ΄ – Ε΄ και Στ΄ τάξεων.

   Την Παρασκευή 21 Μαρτίου οι μαθητές της Δ΄ τάξης, την Πέμπτη 27 Μαρτίου οι μαθητές της Ε΄ τάξης και την Παρασκευή 28 Μαρτίου οι μαθητές της Γ΄ τάξης (που δεν παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα) θα σχολάσουν στις 11:30 λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε σεμινάριο υπό την κα Σχολική Σύμβουλο. Όσοι μαθητές των ανωτέρω τάξεων συμμετέχουν στο Ολοήμερο, θα σχολάσουν κανονικά στη λήξη των μαθημάτων τους.

 

 

                                                                                          

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Μικρό Λαογραφικό Μουσείο από το Β΄2 τμήμα!

Αυτή η συλλογή περιέχει 2 φωτογραφίες.

Μια ευχάριστη έκπληξη δοκίμασαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Σχολείου μας την Παρασκευή 14 Μαρτίου! Στο αμφιθέατρο στήθηκε έκθεση  παλαιών λαογραφικών  αντικειμένων που προσκόμισαν οι μαθητές του Β΄2 τμήματος, υπό την φροντίδα και  επιμέλεια της εκπαιδευτικού κας Σοφίας Ελευθεριάδου. Θερμά … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Σχολιάστε

Λειτουργία του Σχολείου (Στ 1 τάξη)

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε πως τη Δευτέρα 17 Μαρτίου οι μαθητές της Στ΄1 τάξης (εκπαιδευτικός η κα Αγγουρά Ελένη) που δεν παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα θα σχολάσουν στις 11:30  λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε σεμινάριο υπό τη Σχολική Σύμβουλο. Οι μαθητές της τάξης που συμμετέχουν  στο Ολοήμερο, θα αποχωρήσουν  από το Σχολείο στη λήξη των μαθημάτων τους.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Εσπερίδα με θέμα “Οι πτυχές του φαινομένου της Σχολικής Βίας & του Εκφοβισμού” στον Κορυδαλλό

BULLING-FINAL_Page_1

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Ευχαριστήρια επιστολή από το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα μετά την επίσκεψη μαθητών της Ε΄ τάξης του Σχολείου μας!

1

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Εθελοντική Αιμοδοσία Δήμου Κορυδαλλού – πράξη ΕΛΠΙΔΑΣ, μήνυμα ΖΩΗΣ – Τρίτη 4 και Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014 στο Δημαρχείο

Γιατί να δώσεις και εσύ αίμα;

Γιατί πολύ απλά είναι αδύνατη η παρασκευή του στο εργαστήριο, οπότε η μόνη λύση είναι η εθελοντική αιμοδοσία. Στην Ελλάδα κάθε χρόνο χρειαζόμαστε 600.000 μονάδες αίματος από τις οποίες μόλις το 40% καλύπτεται από τους εθελοντές αιμοδότες, το 50% από το συγγενικό περιβάλλον και το 5% από τις ένοπλες δυνάμεις. Σε κάθε νοσοκομείο 2/10 ασθενείς κατά μέσο όρο χρειάζονται μετάγγιση.

Δίνοντας αίμα, προσφέρουμε ζωή, ενεργοποιούμε την κινητήρια δύναμή της, κάνουμε μία πράξη ελπίδας κι όχι μία κίνηση φιλανθρωπίας. Γιατί το αίμα ούτε παράγεται, ούτε αγοράζεται. Μόνο προσφέρεται. Ανάμεσά μας υπάρχουν άνθρωποι των οποίων η επιβίωση εξαρτάται αποκλειστικά από την μετάγγιση αίματος. Είναι οι χιλιάδες τραυματίες των τροχαίων ατυχημάτων. Είναι όσοι πάσχουν από μεσογειακή αναιμία, στην πλειοψηφία τους παιδιά και οι πάσχοντες από αιματολογικές ασθένειες.

Η εθελοντική αιμοδοσία είναι μία πρωτοβουλία σωτήρια, καθοριστική για την ανθρώπινη ζωή, μία πράξη προσφοράς σε κάθε συνάνθρωπό μας που έχει ανάγκη.

Στο Δήμο Κορυδαλλού λειτουργεί Τράπεζα Αίματος, η οποία είναι πάντα έτοιμη να βοηθήσει όλους τους Κορυδαλλιώτες και τους συγγενείς τους σε περίπτωση ανάγκης, αρκεί να την στηρίξουμε όλοι μας.

Η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Κορυδαλλού διοργανώνει μια ακόμα αιμοδοσία για την ενίσχυση της Δημοτικής Τράπεζας Αίματος την Τρίτη 4 και Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014  9:30 το πρωί έως 14.00 στο Δημαρχείο Κορυδαλλού, Γρ. Λαμπράκη 240 & Νικηφορίδη. 

Αξίζει όλοι να θυμόμαστε ότι:

Για να σωθεί ένας βαριά τραυματισμένος με εσωτερική αιμορραγία χρειάζονται 20-50 αιμοδότες.
Για να σωθεί μια μητέρα με ρήξη μήτρας κατά τον τοκετό χρειάζονται 10- 15 αιμοδότες.
Για να σωθεί ένας άρρωστος με ακατάσχετη γαστρορραγία χρειάζονται 10- 15 αιμοδότες.
Για να σωθεί ένα παιδί με μεσογειακή αναιμία χρειάζονται 12- 36 αιμοδότες.

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Καλές απόκριες από το Β΄2 τμήμα!

Αποκριες αποκριες2

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Ενημέρωση γονέων μαθητών Ε΄ τάξης

Κυρίες και Κύριοι,

  Σας ενημερώνουμε πως την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014 και ώρα 13:20  – 14:00  θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση των γονέων των μαθητών της Ε΄ τάξης με την εκπαιδευτικό  κυρία Αρφαρά Αφροδίτη.

  

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε