Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε πως από τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου το Ολοήμερο Πρόγραμμα θα λειτουργήσει στην πλήρη του ανάπτυξη μέχρι τις 16:15, για όλες τις τάξεις.

Η σίτιση των μαθητών θα πραγματοποιείται από τις 14.00 έως 14.40.  Συνεπώς όσα παιδιά παραμένουν μετά τις 14.00  και παρακάθονται στη σίτιση θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα εξής:

1.  Μία πετσετούλα για να την στρώνουν στο τραπέζι του φαγητού, η οποία θα αλλάζει συχνά. Επίσης μπορείτε να φέρετε και να αφήσετε στο σχολείο ένα σουπλά.

 

2. Κουτάλι ή πιρούνι, ένα πλαστικό ποτήρι ή θερμός και χαρτοπετσέτες.

 

3. Υγρό αντισηπτικό για τα χέρια τους.

 

Το δοχείο με το φαγητό των μαθητών- το οποίο θα πρέπει να είναι κατάλληλο για φούρνο μικροκυμάτων- καθώς και τα υπόλοιπα προσωπικά τους είδη θα πρέπει να έχουν το όνομά τους με ανεξίτηλο μαρκαδόρο.

 

Το πρωί, όταν φέρνετε το φαγητό στο σχολείο, θα πρέπει οπωσδήποτε να το βγάζετε από το τσαντάκι και να  βάζετε  μόνο το ταπεράκι στο ψυγείο ώστε το φαγητό να συντηρείται σωστά. Το φαγητό θα μπαίνει υποχρεωτικά στο ψυγείο ανεξάρτητα από το πότε μαγειρεύτηκε.

 

Για τη σωστή διατροφή των μαθητών καλό θα είναι οι μαθητές να μην έχουν μαζί τους σνακ, δηλ. πατατάκια  κ.τ.λ., αλλά ένα ελαφρύ γεύμα με ψωμί και φρούτα.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Tα βιωματικά προγράμματα του Σχολείου μας στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος της Βουλής

images

logo

Με χαρά σας ανακοινώνουμε πως τα προγράμματα παρέμβασης που υλοποιήθηκαν στο Σχολείο μας και στο συστεγαζόμενο 8ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού από την κα Ψαλλιδάκου Αδαμαντία  Δασκάλα Τμήματος Ένταξης, σε συνεργασία με το Διευθυντή του Σχολείου  και τους εκπαιδευτικούς των τάξεων αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος της Βουλής για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

 

Το πρώτο και το δεύτερο εργαστήρι της  ενότητας:”Δημοκρατία και Εκπαίδευση” – “Η Διαφορετικότητα: Δικαίωμα και Κατάκτηση” – ” Τι μας ενώνει, τι μας χωρίζει” και “Τα δικαιώματά μας” πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις τάξεις του Σχολείου μας τις δύο προηγούμενες σχολικές χρονιές και για την παρούσα χρονιά προγραμματίζεται η υλοποίηση του τρίτου εργαστηρίου “Μπαίνοντας στη θέση του άλλου ή Άτομα με Ειδικές Ανάγκες”.

Για να μεταβείτε στον ιστότοπο του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων παρακαλώ πατήστε εδώ 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Σύλλογος Διδασκόντων διδακτικού έτους 2014-2015

Ο Σύλλογος Διδασκόντων κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά

(2014-2015) απαρτίζεται από τους εξής εκπαιδευτικούς:

Πατεράκης Ιωάννης    (Διευθυντής)

Καλλιβρούση – Κορκοδείλου Φωτεινή   (Υπεύθυνη Ολοήμερου Προγράμματος)

Μουζούρη Άννα (Τμήμα Α 1)

Μαρκαντωνάτου Ζαφειρία   (Τμήμα Α 2)

Πανταζή Ευσταθία   (Τάξη Β)

Γιαννοπούλου Ευδοκία  (Τμήμα Γ 1)

Καστρίτη Σοφία   (Τμήμα Γ 2)

Αγγουρά Ελένη  (Τάξη Δ )

Ελευθεριάδου Σοφία (Τάξη Ε)

Αρφαρά Αφροδίτη (Τάξη Στ )

 

Σουπιωνά Θεώνη  (Αγγλικών)

Τσέλιγκας Ευάγγελος    (Φυσικής Αγωγής)

Φαλιά Ιουλία    (Μουσικής)

Ψαλλιδάκου Αδαμαντία     (Τμήμα Ένταξης)

Δρακοπούλου Αλεξάνδρα  (Γαλλικών)

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Το Σχολείο μας!

Αυτή η συλλογή περιέχει 20 φωτογραφίες.

Περισσότερες συλλογές | Σχολιάστε

Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Κυρίες και Κύριοι,

Ο αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα τελεστεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 08:30.

Ευχόμαστε ολόψυχα καλή σχολική χρονιά, καλή δύναμη σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς και καλή πρόοδο στα παιδιά!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ρύθμιση μαθητικών θεμάτων

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η υπουργική απόφαση που ορίζει:
1. Για το σχολικό έτος 2014−2015 οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τα Νηπιαγωγεία, καθώς και η διδασκαλία των μαθημάτων για τα Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου 2014.
2.  Για το σχολικό έτος 2014−2015 η θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου 2015, δεν αποτελεί ημέρα αργίας για τα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αλλά ορίζεται, για όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως ημέρα εορτής, κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Τραγούδι Μαθητούδι ή Μαθαίνω μέσα απ’ τη χαρά

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

Λειτουργία του Σχολείου

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε πως την Τετάρτη 11 Ιουνίου δε θα διεξαχθούν τα μαθήματα του πρωινού και ολοήμερου προγράμματος του Σχολείου, διότι στις 19:30 θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο η εορτή για τη λήξη του διδακτικού έτους με συμμετοχή όλων των τμημάτων.

Την Παρασκευή 13 Ιουνίου (λήξη του έτους) στις 09:00 θα επιδοθούν στους γονείς των μαθητών οι τίτλοι προόδου των παιδιών τους.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Γιορτή λήξης διδακτικού έτους Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014 στις 19:30

111

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Παραμυθοπλάστες – Εκδήλωση με τους μαθητές της Στ΄ τάξης, Τρίτη 10 Ιουνίου στις 19:00

ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Καλοκαιρινή εκδήλωση Συλλόγου Γονέων Σάββατο 7 και Κυριακή 8 Ιουνίου στις 19:00

10367589_773037999402423_5784704367726114812_n

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ | Σχολιάστε

Πρόσκληση σε εσπερίδα στο Σχολείο μας – Τετάρτη 04 Ιουνίου στις 19:00

P

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Νέο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

Για να δείτε την εγκύκλιο:

ΑΔΥΜ-ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ-2014

Καθιερώνεται το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) ως δικαιολογητικό εγγραφής των παιδιών στο νηπιαγωγείο και στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου, καθώς και ως ιατρικό πιστοποιητικό παρακολούθησης της υγείας των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, καταργούνται όλα τα πιστοποιητικά υγείας ως δικαιολογητικά εγγραφής για το Νηπιαγωγείο (πιστοποιητικό οδοντολογικής εξέτασης) και την Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου (πιστοποιητικά οδοντολογικής, καρδιολογικής και οφθαλμολογικής εξέτασης)

Το Α.Δ.Υ.Μ. κατατίθεται στη σχολική μονάδα (i) ως δικαιολογητικό εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού και (ii) στην έναρξη φοίτησης στη Δ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου.

Συνεπώς κατά την επόμενη σχολική χρονιά (2014-2015) το νέο Α.Δ.Υ.Μ. θα προσκομισθεί στο Σχολείο από τους γονείς των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ , Δ΄ και Ε΄ τάξη. Οι γονείς θα παραλάβουν το έντυπο από το Σχολείο και θα το καταθέσουν συμπληρωμένο  μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2014.

Το έντυπο του Α.Δ.Υ.Μ. εδώ Α.Δ.Υ.Μ. ΤΕΛΙΚΟ ΜΑΙΟΣ 2014

 

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

Εγγραφές μαθητών στις σχολικές μονάδες Π.Ε της χώρας για το σχολικό έτος 2014-2015

Για να δείτε την εγκύκλιο πατήστε:

ΕΓΓΡΑΦΕΣ2014-2015

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης, Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του μαθητή στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, το οποίο εκδίδεται το τελευταίο πριν την εγγραφή τρίμηνο και στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.

β. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.). που συμπληρώνεται από παιδίατρο.  Το έντυπο εδώ Α.Δ.Υ.Μ. ΤΕΛΙΚΟ ΜΑΙΟΣ 2014

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

ε. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο στρατόπεδο της Προεδρικής Φρουράς!

Δείτε την ταινία από την επίσκεψη!

PG2014 (Ανοίγει με Internet Explorer)

Η Στ΄ τάξη του Σχολείου μας επισκέφθηκε το στρατόπεδο Γεωργίου Τζαβέλα όπου εδρεύει η Προεδρική Φρουρά.

Μετά από την λιτή αλλά κατατοπιστική παρουσίαση της  αποστολής, της ιστορίας και της στολής των ευζώνων και των αξιωματικών της φρουράς στην αίθουσα τιμών, οι μαθητές μας γνώρισαν τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζονται οι στολές και τα τσαρούχια στο ραφείο και το τσαρουχοποιείο που βρίσκονται στο στρατόπεδο. Πρόκειται για τα μοναδικά  εργαστήρια στην Ελλάδα όπου παράγονται και συντηρούνται οι στολές και τα υποδήματα και στελεχώνονται από πολιτικό προσωπικό που αξιοποιεί με ιδιαίτερη τεχνική και μεράκι αυθεντικά και ακριβά υλικά παράγοντας θαυμαστό αποτέλεσμα.

Τέλος, οι μαθητές μας παρακολούθησαν την έξοδο δύο ευζώνων και του δεκανέα αλλαγής και φωτογραφήθηκαν στην αυλή του στρατοπέδου.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε