12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ Ε-ME

Μετά την είσοδο στην e-me εμφανίζεται η παρακάτω εικόνα.

Το πρώτο εικονίδιο που γράφει κυψέλες περιέχει όλες τις κυψέλες / τάξεις στις οποίες ο μαθητής είναι μέλος.

Για να γίνει ένας μαθητής μέλος σε μια κυψέλη πρέπει να αποδεχτεί την πρόσκληση μέλους που του έχει στείλει ο εκπαιδευτικός που είναι υπεύθυνος στη συγκεκριμένη κυψέλη.

Η πρόσκληση μέλους εμφανίζεται πάνω δεξιά στο καμπανάκι όπως και όλες οι ειδοποιήσεις.

Μόλις ο μαθητής αποδεχτεί την πρόσκληση μέλους και πατήσει πάνω στο εικονίδιο που γράφει κυψέλες, ανοίγει μια νέα σελίδα όπου εμφανίζονται όλες οι κυψέλες στις οποίες ο μαθητής συμμετέχει ως μέλος.

Για κάθε τάξη, υπάρχει η κυψέλη στην οποία είναι υπεύθυνος ο δάσκαλος του τμήματος, αλλά και κυψέλες που αντιστοιχούν στα μαθήματα που διδάσκονται από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Ενδεικτικά η πρώτη κυψέλη εδώ είναι η κυψέλη για το μάθημα της Μουσικής, η δεύτερη είναι η κυψέλη του δάσκαλου του τμήματος, η τρίτη είναι των Αγγλικών και η τέταρτη των Εικαστικών. Υπάρχουν φυσικά στο σχολείο μας και κυψέλες Φυσικής Αγωγής, Θεατρικής Αγωγή, Πληροφορικής και Γαλλικών.
Ο μαθητής επιλέγει την κυψέλη που θέλει να επισκεφτεί πατώντας πάνω στο αντίστοιχο εικονίδιο. Μπαίνοντας μέσα στην κυψέλη που έχει επιλέξει μπορεί να επισκεφτεί τον τοίχο που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη και να δει τις αναρτήσεις του εκπαιδευτικού.

Εκτός από την πρόσκληση μέλους, ο εκπαιδευτικός που διαχειρίζεται την κάθε κυψέλη στέλνει στον μαθητή και αίτημα σύνδεσης. Όταν ο μαθητής αποδεχτεί το αίτημα σύνδεσης μπορεί να δέχεται και να στέλνει μηνύματα στον εκπαιδευτικό.
Τα μηνύματα εμφανίζονται πάνω στον φάκελο που βρίσκεται δεξιά στην οθόνη δίπλα στο καμπανάκι των ειδοποιήσεων.



Λήψη αρχείου

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΣΥΝΕΧΕΙΑ

  • Επισημαίνεται ότι το πρόγραμμα της εκπομπής «Μαθαίνουμε στο σπίτι» αναρτάται καθημερινά στις
    διευθύνσεις:
  • www.edutv.gr
  • https://blogs.sch.gr/dertv/
  • https://webtv.ert.gr/programma-ert2/
    Οι εκπομπές, μετά την προβολή τους, διατίθενται ανά τάξη «κατ’ απαίτηση» (on demand) στη διεύθυνση:
    https://webtv.ert.gr/shows/mathainoume-sto-spiti/ .

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το πρόγραμμα του τηλεοπτικού σχολείου της ΕΡΤ2 από τη Δευτέρα 6 Απριλίου έως και την Παρασκευή 10 Απριλίου 2020  έχει ως εξής:

Δευτέρα 06/04/2020

-Γλώσσα Α’ «Επανάληψη: Γραφή και Ανάγνωση»
-Μαθηματικά Β’ «Κάθετες Πράξεις»
-Γλώσσα Γ’ «Χρόνοι Ρημάτων Ενεργητικής Φωνής»
-Ιστορία Ε’ «Η Καθημερινή Ζωή στο Βυζάντιο»

Τρίτη 07/04/2020

-Φυσική ΣΤ’ «Μαγνητισμός-Ηλεκτρομαγνητισμός»
-Μαθηματικά Α’ «Επανάληψη: Αριθμοί και Πράξεις»
-Γλώσσα Β’-Γ’ «Χρόνοι Ρημάτων Ενεργητικής Φωνής»
-Ιστορία Δ’ «Πελοποννησιακός Πόλεμος Ι»

Τετάρτη 08/04/2020

-Μαθηματικά Ε’ «Πράξη Κλασμάτων»
-Ιστορία ΣΤ’ «Επανάσταση ’21: Προετοιμασία και Έναρξη»
-Γλώσσα Α’-Β’ «Χρήση Διαλυτικών – Δίφθογγοι»
-Μαθηματικά Γ’ «Δεκαδικοί Αριθμοί»

Πέμπτη 09/04/2020

-Γλώσσα Δ’ «Εγκλίσεις»
-Μαθηματικά ΣΤ’ «Εξισώσεις 1: Πρόσθεση-Αφαίρεση»
-Γλώσσα Α’ «Ενότητα: Ο Παπουτσωμένος Χιονάνθρωπος»
-Μαθηματικά Β’ «Προπαίδεια του 3»

Παρασκευή 10/04/2020

-Γλώσσα Γ’ «Δομή Προτάσεων»
-Ιστορία ΣΤ’ «Επανάσταση ’21: Εξέλιξη και Ολοκλήρωση»
-Γλώσσα Α’ «Δίψηφα Σύμφωνα-Φωνήεντα»
-Γλώσσα Β’-Γ’ «Τοπικά Επιρρήματα»
Τα μαθήματα είναι διαθέσιμα στην υβριδική πλατφόρμα ERTHybrid, στην ιστοσελίδα webtv.ert.gr/shows/mathainoume-sto-spiti/, καθώς και στο official κανάλι της ΕΡΤ στο YouTube.
#ΜαθαίνουμεΣπίτι

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗ Δ.Η.Ε.

Παρακάτω θα βρείτε κάποιες παρουσιάσεις με χρήσιμες συμβουλές από τη ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

2 Ο Κ.Ε.Σ.Υ. ΠΕΙΡΑΙΑ

H ηλεκτρονική διεύθυνση του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. ΠΕΙΡΑΙΑ (Κέντρο Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης Πειραιά ) είναι

http://2kesy-peiraia.att.sch.gr/

Εδώ μπορείτε να βρείτε πληροφορίες πάνω σε θέματα συμβουλευτικής & υποστήριξης, καθώς και ενδιαφέρουσες Προτάσεις Δημιουργικής
Απασχόλησης & Διαχείρισης του Ελεύθερου Χρόνου των μαθητών.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

Παρακάτω παρατίθεται μια λίστα με τηλέφωνα τα οποία θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα

 

Τηλεφωνική Γραμμή Άμεσης Κοινωνικής Βοήθειας: 197 Εξειδικευμένες υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής στήριξης και κοινωνικής αλληλεγγύης. -Κάθε ημέρα, όλο το 24ωρο -Μόνο Αττική -Δωρεάν κλήση

Γραμμή Βοήθειας για την Κατάθλιψη: 1034 Προβλήματα ψυχικής υγείας, εξειδίκευση στο θέμα της κατάθλιψης. -Δευτέρα έως Παρασκευή -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Γραμμή SOS Αιγινητείου: 210-7222333 Τηλεφωνική βοήθεια για ψυχολογικά προβλήματα. -Κάθε ημέρα από 3:00 μ.μ. έως 11:00 μ.μ. -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Γραμμή ψυχολογικής στήριξης ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων: «11528 – ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ». Δευτέρα – Παρασκευή 11.00 – 20.00

Συμβουλευτική Γραμμή 115 25 «Μαζί για το Παιδί». Δευτέρα – Παρασκευή 9.00 – 21.00

Ανοιχτή γραμμή οικογενειακής συμβουλευτικής & θεραπείας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής: 210-5234737 Τηλεφωνική βοήθεια και συμβουλές -Κάθε ημέρα, όλο το 24ωρο . -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Γραμμή SOS της Γενικής Γραμματείας Ισότητας: 15900 Τηλεφωνική βοήθεια και συμβουλές σε γυναίκες θύματα βίας. -Κάθε ημέρα, όλο το 24ωρο -Πανελλαδική εμβέλεια -Κόστος αστικής κλήσης

Υποστήριξη από τον Δήμο Κορυδαλλού  2104990500

Κλίμακα, 2103417162-3

ΟΔΗΓΙΕΣ

 

Παιδιά και κορωνοϊός. 10+1 συμβουλές προς τους γονείς! Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνουν;

 

 

Οι οργανώσεις προάσπισης και προαγωγής της υγείας, με πρώτο τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, έχουν ήδη προβεί στην έκδοση οδηγιών προστασίας της ψυχικής υγείας για τον γενικό πληθυσμό. Ειδικά για τον πληθυσμό των παιδιών και των εφήβων υιοθετούμε απόλυτα τις οδηγίες που αφορούν στον γενικό πληθυσμό και επιδιώκουμε την εστίασή τους στις ιδιαίτερες ανάγκες και αναπτυξιακές προκλήσεις του παιδιατρικού πληθυσμού. Συγκεκριμένα:

 

 

·         Aς μην εκτίθενται διαρκώς στην ενημέρωση για τον ιό.

Προστατεύουμε τα παιδιά και τους εφήβους από την υπερβολική έκθεση σε ειδήσεις, εικόνες και πληροφορίες σχετικά με την πανδημία. Συμβουλεύουμε κατάλληλα τους εφήβους μεγαλύτερης ηλικίας σχετικά με μια ελεγχόμενη έκθεση σε ένα ή δύο μέσα, την αξιοπιστία και ασφάλεια των οποίων θα έχουμε προηγουμένως συζητήσει μαζί. Αποφεύγουμε την απευθείας έκθεση στη ροή των ειδήσεων των παιδιών μικρότερης ηλικίας.

 

·         Ωστόσο, πρέπει να υπάρχει η στοιχειώδης ενημέρωση.

Από την άλλη, ενημερώνουμε τα παιδιά και τους εφήβους με σύντονο για την ηλικία τους τρόπο σχετικά με τα πραγματικά γεγονότα. Η απόκρυψη της κρίσης και η προσπάθεια διατήρησής της ως «μυστικό» μεταξύ των ενηλίκων μπορεί να έχει σύνθετες επιπλοκές.

Τα παιδιά αντιλαμβάνονται από την πρώτη στιγμή τις μεγάλες αλλαγές που επισυμβαίνουν στην καθημερινότητά τους και οι ενήλικες χρειάζεται να ερμηνεύσουν τα γεγονότα, ώστε να μην αφεθεί το έργο της ερμηνείας αποκλειστικά στον χώρο της φαντασίας των παιδιών.

Χρειάζεται λοιπόν, να εξηγηθούν σε απλή και κατανοητή γλώσσα σύνθετες έννοιες, αλλά κυρίως η αλληλουχία που οδηγεί στην αναγκαιότητα επιβολής μέτρων περιοριστικών της ελευθερίας τους.

 

 

·         Ενθαρρύνουμε συνεχώς και ενεργητικά το παιχνίδι.

Μεριμνούμε για την παροχή κατάλληλων και επαρκών ερεθισμάτων και ιδιαίτερα ενθαρρύνουμε συνεχώς και ενεργητικά το παιχνίδι. Διευκολύνουμε τα παιδιά να αναπτύξουν την δημιουργικότητά τους και να διαχειριστούν τον ελεύθερο χρόνο τους. Είναι σημαντική η αναζήτηση κάποιων δραστηριοτήτων με εκπαιδευτικό χαρακτήρα για τα παιδιά χωρίς όμως να προσπαθούμε να υποκαταστήσουμε το σχολικό πρόγραμμα.

·         Βοηθούμε τα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματά τους.

Βοηθούμε τα παιδιά να βρουν αποτελεσματικούς τρόπους να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, όπως το άγχος ή τον φόβο. Κάποιες φορές μπορεί το παιχνίδι ή η ζωγραφική να διευκολύνουν την διαδικασία αυτή. Τα παιδιά αισθάνονται ανακουφισμένα, όταν εκφράζουν και μοιράζονται τα συναισθήματά τους σε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον. Προσφέρουμε στα παιδιά μια προοπτική για το μέλλον, εξηγώντας τους ότι οι επιδημίες έχουν μια αρχή, μια μέση και ένα τέλος.

·         Φτιάχνουμε μια νέα ρουτίνα.

Επιδιώκουμε τη διαμόρφωση μιας νέας καθημερινής ρουτίνας για τα παιδιά, ιδιαίτερα για όσο διάστημα διαρκεί η αποχή από την οργανωμένη εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου. Για παράδειγμα, η διατήρηση μιας σταθερής ώρας πρωινής έγερσης, μεσημεριανού γεύματος, ξεκούρασης, εκπαιδευτικής δραστηριότητας και νυχτερινής κατάκλισης βοηθά τα παιδιά να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, που διαμορφώνονται.

·         Διατηρούμε ισορροπημένη διατροφή και καλή υγιεινή ύπνου.

Εξασφαλίζουμε για τα παιδιά μια ισορροπημένη διατροφή, καλή υγιεινή ύπνου και τουλάχιστον την ελάχιστη απαραίτητη φυσική δραστηριότητα, ανάλογα με την ηλικία τους. Συνιστάται η αποφυγή κατανάλωσης μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης και έτοιμου φαγητού από τα παιδιά, η εξασφάλιση απευθείας έκθεσής τους για κάποια ώρα στον ήλιο και η μέτρια έως έντονη φυσική άσκηση επί 60 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα, σύμφωνα με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

·         Βρίσκουμε τρόπους για να επικοινωνούν με τους φίλους τους.

Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το δίκτυο των κοινωνικών σχέσεων του παιδιού μέσω εναλλακτικών τρόπων επικοινωνίας που θα υποκαταστήσουν σε αυτή την φάση την διά ζώσης επαφή, για παράδειγμα μέσω τηλεφώνου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τηλεδιασκέψεων κ.τ.λ.

·         Προβάλλουμε το θετικό της κατάστασης.

Αναζητούμε ευκαιρίες να διηγηθούμε στα παιδιά θετικές και αισιόδοξες εικόνες από την κοινότητα, για παράδειγμα ατόμων που ανάρρωσαν ή βοήθησαν κάποιον που νόσησε. Εμφυσούμε στα παιδιά αισθήματα σεβασμού, ευγνωμοσύνης και εμπιστοσύνης στους επαγγελματίες υγείας, που φροντίζουν τους ασθενείς με COVID-19.

·         Τα παιδιά μένουν με την οικογένεια.

Εξασφαλίζουμε την παραμονή των παιδιών κοντά στην οικογένεια και τους γονείς τους, εφόσον αυτό κρίνεται ασφαλές. Αποφεύγουμε τον αποχωρισμό των παιδιών από τα πρωταρχικά πρόσωπα φροντίδας τους με κάθε τρόπο. Εάν παρόλα αυτά αυτό κριθεί απαραίτητο, εξασφαλίζουμε κατάλληλη παροχή φροντίδας για τα παιδιά, καθώς και τακτική επικοινωνία του παιδιού με του γονείς του, π.χ. τηλεφωνική επικοινωνία του παιδιού με τον γονέα δύο φορές ημερησίως κτλ.

·         Γονείς και παιδιά πρέπει να συζητούν.

Κατά τη διάρκεια στρεσογόνων περιόδων τα παιδιά συχνά προσκολλώνται εντονότερα στους γονείς και μπορεί να γίνονται περισσότερο απαιτητικά. Εάν τα παιδιά σας έχουν ανησυχίες, συζητώντας μαζί τους θα μετριαστεί το άγχος τους. Τα παιδιά παρατηρούν τις συμπεριφορές και τα συναισθήματα των ενηλίκων, ώστε να εξάγουν συμπεράσματα σχετικά με τρόπους διαχείρισης των δικών τους συναισθημάτων σε κρίσιμες περιόδους.

Σε περίπτωση που παρατηρήσουμε έντονες συναισθηματικές αντιδράσεις ή δυσκολίες συμπεριφοράς απευθυνόμαστε καταρχάς τηλεφωνικά σε ειδικό ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων και εκθέτουμε τις ανησυχίες μας.

Για τα παιδιά με αναπτυξιακού τύπου δυσκολίες, που παρακολουθούν πρόγραμμα παρέμβασης, συστήνεται η επικοινωνία με τους θεραπευτές του παιδιού, ώστε να αναζητηθούν λύσεις συνέχισης της υποστήριξης των δυσκολιών του παιδιού είτε μέσω τηλεδιασκέψεων, είτε μέσω αποστολής κατάλληλου υλικού στους γονείς.

·         Και οι γονείς φροντίζουν τον εαυτό τους!

Προστατεύουμε την υγεία μας. Τα παιδιά χρειάζονται έναν κατά τον δυνατόν υγιή ενήλικα δίπλα τους. Ταυτόχρονα η φροντίδα του γονέα για την ατομική του υγεία θα λειτουργήσει και ως πρότυπο μίμησης για τα παιδιά για την προάσπιση της δικής τους υγείας.

Το παρόν κείμενο περιλαμβάνει οδηγίες για οικογένειες με σκοπό την αντιμετώπιση των περιοριστικών μέτρων λόγω του κορωνοϊού  (COVID– 19) και η διαμόρφωση των οδηγιών του Καθηγητή Ψυχιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών, Παπαγεωργίου Χαράλαμπου, έγινε από την Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Ελένη Λαζαράτου και την Παιδοψυχίατρο Νάντια Μαγκλάρα.

 

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

Σ΄αυτούς τους δύσκολους, για όλους μας, καιρούς οι εκπαιδευτικοί του 12ου Δημ.Σχ. Κορυδαλλού προσπαθούν με όλα τα τα μέσα που έχουν στη διάθεσή τους να σταθούν δίπλα στους μαθητές  και στις οικογένειές τους πραγματοποιώντας εξ΄αποστάσεως επικοινωνία (σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το κλείσιμο των σχολείων)  με διάφορους τρόπους. Βέβαια, είμαστε ακόμα στη αρχή.

Σ΄αυτό το δύσκολο έργο θα θέλαμε να γνωρίζετε δύο πράγματα: το ένα είναι ότι τυχόν προβλήματα, καθυστερήσεις ή δυσχέρειες δεν οφείλονται σε εμάς αλλά στα μέσα και στις μεθόδους τα οποία, αυτή την εποχή, υπολειτουργούν.  Στην πορεία θα γίνονται αλλαγές , ή τροποποιήσεις οι οποίες φυσικά και δεν καθορίζονται από το προσωπικό του σχολείου.

Το δεύτερο είναι ότι η προσπάθεια που γίνεται είναι αποτέλεσμα μόνο της θέλησής και της διάθεσής  μας να βρισκόμαστε κοντά στους μαθητές μας  σε μια εποχή που ο κοινωνικός ιστός δέχεται τεράστια επίθεση.

Σας ευχαριστούμε για την μέχρι σήμερα συνεργασία. Ευελπιστούμε στην αλληλεγγύη και στη θετική σας ανταπόκριση.

Ευχόμαστε υγεία και δύναμη σε όλους μας

Η Διεύθυνση του σχολείου

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

Παρακαλώ, στείλτε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις σας σε αρχείο Word. Τα περισσότερα από αυτά που μου στείλατε δεν ανοίγουν στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο.

Σας ευχαριστώ για τη γρήγορη ανταπόκριση

Αναμένω στο κατάλληλο αρχείο

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Παρακαλούμε να στείλετε στο e-mail  του σχολείου άμεσα (mail@12dim-koryd.att.sch.gr) το e-mail σας. Μην ξεχάσετε να γράφετε το όνομα του μαθητή για τον οποίο πρόκειται.

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού υγείας τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά από Τετάρτη 11 Μαρτίου και για 14 ημέρες.

Παρακαλούμε να παρακολουθείτε τις εξελίξεις.

Θα ενημερωθείτε για ό,τι νεώτερο.

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την Παρασκευή 6/3/2020 το σχολείο μας θα λειτουργήσει κανονικά έως τις 13.15. Η απολύμανση, μετά από επικοινωνία με τον Δήμο Κορυδαλλού, θα γίνει το Σάββατο, 7/3/2020.


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων