Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, η οποία υλοποιήθηκε σε συνδυασμό με τον Ενεργό Πολίτη και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι μαθητές των τμημάτων Γ3 και Γ4 ασχολήθηκαν με την αναγνώριση, την έκφραση και τη διαχείριση συναισθημάτων. Μέσα από συζήτηση, βιωματικές δραστηριότητες και επεξεργασία εκπαιδευτικού υλικού καλλιέργησαν την ενσυναίσθηση, τον αλληλοσεβασμό και τη συνεργασία, αναγνωρίζοντας τη σημασία των συναισθημάτων στις διαπροσωπικές σχέσεις και στη σχολική ζωή. Η δράση συνέβαλε στην ανάπτυξή υπεύθυνων στάσεων και συμπεριφορών, οι οποίες αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά του ενεργού και υπεύθυνου πολίτη.
Υπεύθυνη δράσης: Μουσαφερειάδου Δέσποινα