ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ 5ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ

| 0 σχόλια

Η 19η Μάιου έχει οριστεί ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας
των Ελλήνων του Πόντου από τους Τούρκους. Είναι η μέρα που ο
Κεμάλ πατάει το πόδι του στη Σαμψούντα και ξεκινάει και τυπικά η
τελευταία και πιο άγρια φάση της Γενοκτονίας. Η Τουρκία αρνείται
πεισματικά ν’ αποδεχτεί την ιστορική πραγματικότητα και τα
εγκλήματα που έλαβαν μέρος την περίοδο 1914-1923 στο έδαφός
της. Απορρίπτει πως υπήρξε η Γενοκτονία των Ελλήνων του
Πόντου, αποδίδοντας τους χιλιάδες θανάτους σε απώλειες
πολέμου.

IMG 20250524 101326
Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι Πόντιοι ήταν περίπου 700.000.
Αυτοί που έχασαν την ζωή τους από το μένος του εθνικισμού των
Τούρκων, ήταν 353.000. 353.000 Ελληνοπόντιοι που
σφαγιάστηκαν, κρεμάστηκαν, αποκεφαλίστηκαν, βιάστηκαν,
βασανίστηκαν. 353.000 άνθρωποι που ζητούν δικαίωση. Η μνήμη
παραμένει ζωντανή, ο Πόντος παραμένει ζωντανός, όπως και ο
αγώνας για τη διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Γιατί η άρνηση μιας γενοκτονίας αναγνωρίζεται ως το έσχατο
στάδιο γενοκτονίας.

Παρουσίαση από τις μαθήτριες:
ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΟΥ ΡΑΦΑΗΛΙΑ
ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων