Βράβευση του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης από το “Χαμόγελο του Παιδιού”

| 0 σχόλια

Μεγάλη τιμή και χαρά για τους μαθητές του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης ήταν η βράβευσή τους με έπαινο από τον εθελοντικό οργανισμό "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Μεγάλη τιμή και χαρά για τους μαθητές του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης ήταν η βράβευσή τους με έπαινομε έπαινο από τον εθελοντικό οργανισμό “Το Χαμόγελο του Παιδιού”. Όπως αναφέρει στην ευχαριστήρια επιστολή του ο πρόεδρός του κ. Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, για άλλη μία φορά η μαθητική κοινότητα έδειξε το ανθρώπινό της πρόσωπο συνεχίζοντας να δίνει το παρόν σε μία τόσο σημαντική κινητοποίηση του Οργανισμού.

Το Χαμόγελο του Παιδιού ξεκίνησε ως επιθυμία του 10χρονου Ανδρέα Γιαννόπουλου που, λίγο πριν χάσει τη μάχη για τη ζωή, αποτύπωσε στο ημερολόγιό του το παιδικό αυτό όραμα. Το όνειρο του Ανδρέα πήρε τη μορφή του πρώτου Σπιτιού για τα παιδιά, που λειτούργησε λίγους μήνες μετά. Ενημερωτικά σημειώνουμε ότι μέσα από τον Οργανισμό αυτό, εδώ και 15 χρόνια, υλοποιούνται δράσεις για την προστασία της σωματικής και ψυχικής υγείας, αλλά και της ασφάλειας χιλιάδων παιδιών στην Ελλάδα που βρίσκονται σε κίνδυνο. Απασχολούνται σ’αυτόν, εκτός από τους εργαζόμενουε, εκατοντάδες εθελοντές και, χάρη στις δωρεές – χρηματικές ή σε είδος – απλών ανθρώπων, φίλων και εταιρειών, καλύπτονται οι ανάγκες των παιδιών αυτών.

Ο διευθυντής του Γυμνασίου, Σάββας Θεοδωρίδης, υπενθυμίζει ότι οι μαθητές του Γυμνασίου με δική τους πρωτοβουλία ανέλαβαν τον περασμένο Δεκέμβριο να συγκεντρώσουν είδη πρώτης ανάγκης για να τα προσφέρουν μέσω του Οργανισμού σε παιδιά που τους λείπει το χαμόγελο – και όχι μόνο. Τα παιδιά του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης που έκαναν περήφανους γονείς και καθηγητές, μας δείχνουν το δρόμο. Ας τους ακολουθήσουμε…

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων