Την Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025, στα πλαίσια των δράσεων της αξιολόγησης σχολικής μονάδας, δύο τμήματα της Β’ τάξης του σχολείου μας, επισκέφθηκαν το Κέντρο Προστασίας Λύκου και Λύγκα, στις Αγραπιδιές και στη συνέχεια το Κέντρο Προστασίας της καφέ αρκούδας στον Αρκτούρο στο Νυμφαίο.
Έγινε ενημέρωση στους μαθητές για τη λειτουργία και το σκοπό ύπαρξης των κέντρων και στη συνέχεια περιήγηση στους χώρους τους, όπου οι μαθητές είδαν λύκους, λύγκες και καφέ αρκούδες.
Οι εκπαιδευτικοί που οργάνωσαν τη δράση είναι οι εξής:
- Δολόπικου Παναγιώτα
- Καλέας Λάζαρος
- Πλιάτσιου Άννα
- Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα
- Πολυζώης Άγγελος
Ήταν μία μοναδική βιωματική εμπειρία που ενθουσίασε μαθητές κι εκπαιδευτικούς!!!

















