ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

| 0 σχόλια

8ο Γυμνάσιο Κοζάνης

Ευχαριστούμε θερμά την εικαστικό κ. Μαρία Χατζηλάμπου καθώς και τη Διευθύντρια του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης, κ. Μαριάννα Μαλούτα, για τη δωρεά πέντε πινάκων ζωγραφικής στο σχολείο μας.

Οι πίνακες φιλοτεχνήθηκαν στο εικαστικό εργαστήρι του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης.

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων