Συγκέντρωση σχολικών ειδών για τους πλημμυροπαθείς
Οι μαθητές του 5ου γυμνασίου Κοζάνης σε μια προσπάθεια στήριξης και συμπαράστασης προς τους συμπολίτες μας που δοκιμάζονται από τις καταστροφικές πλημμύρες επιθυμώντας να συμβάλουν στην ανακούφιση τους, προσφέρουν σχολικά είδη που συγκεντρώθηκαν στο εικαστικό εργαστήριο του σχολείου.
Συντονίστρια της δράσης, η καθηγήτρια Μαρία Χατζηλάμπου.
