Διαγωνισμός μαγειρικής

| 0 σχόλια

Σήμερα το Α4 του 5ου γυμνασίου Κοζάνης στο πλαίσιο των κοινωνικών εργαστηρίων και στην ενότητα “Εγώ και οι άλλοι” έκαναν διαγωνισμό μαγειρικής! Τηρήθηκαν όλα τα απαραίτητα μέτρα κατά του covid.

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων