Συγχαρητήρια

| 0 σχόλια

Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας:

Κατσέλα Παναγιώτα, Πινίδη Γιώργο, Ταγάρη Αρίστη-Ισμήνη και Ταρλή Λαέρτη

για τη διάκρισή τους στον 11ο Διαγωνισμό Μαθηματικών Α΄Γυμνασίου.

Επίσης συγχαίρουμε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος και ευχόμαστε να συνεχίσουν την προσπάθειά τους με συμμετοχή σε ανάλογες δραστηριότητες.

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων