Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας:
Κατσέλα Παναγιώτα, Πινίδη Γιώργο, Ταγάρη Αρίστη-Ισμήνη και Ταρλή Λαέρτη
για τη διάκρισή τους στον 11ο Διαγωνισμό Μαθηματικών Α΄Γυμνασίου.
Επίσης συγχαίρουμε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος και ευχόμαστε να συνεχίσουν την προσπάθειά τους με συμμετοχή σε ανάλογες δραστηριότητες.