Ένα μεγάλο ευχαριστώ

| 0 σχόλια

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος καθηγητών του 5ου Γυμνασίου ευχαριστούμε πολύ το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου για την προμήθεια δύο γραφίδων για τις ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Με τη χρήση τους έγινε αποτελεσματικότερη η διδασκαλία εξ αποστάσεως ιδιαίτερα για τα Μαθηματικά, όπου η χρήση του πίνακα είναι απολύτως απαραίτητη. Ευχαριστούμε το Δ.Σ. που πάντα προστρέχει αρωγός σε όλες τις ανάγκες διδασκόντων και μαθητών.

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων