Λήξη σχολικής χρονιάς 2012-2013 και λειτουργία του σχολείου κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο

| 0 σχόλια

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (μήνες Ιούλιο και Αύγουστο) το σχολείο θα παραμένει ανοικτό κάθε Πέμπτη (ώρες 8.30-13.30). Συγκεκριμένα, αντί της Πέμπτης 15/8 (Δεκαπενταύγουστος) το σχολείο θα ανοίξει την Τετάρτη 14/8.

Ευχόμαστε σε όλους, μαθητές/μαθήτριες, γονείς, εκπαιδευτικούς

Καλό Καλοκαίρι & χαρούμενες διακοπές.

 

Εκ της Διευθύνσεως

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων