Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (μήνες Ιούλιο και Αύγουστο) το σχολείο θα παραμένει ανοικτό κάθε Πέμπτη (ώρες 8.30-13.30). Συγκεκριμένα, αντί της Πέμπτης 15/8 (Δεκαπενταύγουστος) το σχολείο θα ανοίξει την Τετάρτη 14/8.
Ευχόμαστε σε όλους, μαθητές/μαθήτριες, γονείς, εκπαιδευτικούς
Καλό Καλοκαίρι & χαρούμενες διακοπές.
Εκ της Διευθύνσεως