Στα πλαίσια του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας τα τμήματα Α2, Α3 και Α4 δημιούργησαν χριστουγεννιάτικα σπιτάκια με περισσή χαρά και ενθουσιασμό.
Aν και είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους « οι χρυσοχέρηδες » μαθητές συναρμολόγησαν το σπιτάκι τους με υπομονή και επιμονή, προσθέτοντας το καθένα τη δική του δημιουργικότητα και φαντασία.
Η κατασκευή των χριστουγεννιάτικων σπιτιών αποτελεί πια θεσμό για το σχολείο μας!!
Και του χρόνου!!!!

















































