ΥΛΙΚΟ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 6/3/2021

Στη σελίδα αυτή θα αναρτώνται σταδιακά οι εισηγήσεις – παρουσιάσεις από την ημερίδα με θέμα: Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που πραγματοποιήθηκε στις 6/3/21

Οι αναρτημένες εισηγήσεις  έχουν ενεργοποιημένο το σχετικό σύνδεσμο στον τίτλο τους.

 

Πώς (να) διδάσκουμε το ‘21;

Χάρης Αθανασιάδης

Καθηγητής Τμ. Φιλοσοφίας Φιλοσοφικής Σχολής Παν/μίου Ιωαννίνων

Το 21 μέσα από την εικονογράφηση των σχολικών βιβλίων Ιστορίας του Δημοτικού

Ευαγγελία Κανταρτζή

Διευθύντρια Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

Το ’21 στο Δημοτικό σχολείο: Η συμβολή του σχολικού εγχειριδίου στην πρόσληψη και κατανόηση της Μεγάλης Επανάστασης

Γαβριήλ Παντιώρας

Εκπαιδευτικός ΠΕ70, πρ. Σχολικός Σύμβουλος

Οι μαθητές προσεγγίζουν το ’21 δημιουργώντας οπτικοακουστικό υλικό: Η αξιοποίηση του podcasting

Νίκος Καμήλος

Οργανωτικός Συντονιστής 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, Σ.Ε.Ε. ΠΕ70

Διδάσκοντας το ’21 με αναφορές  στην τοπική ιστορία

Άννα Ζουγανέλη – Ιωάννα Καμπούρμαλη

Σ.Ε.Ε. ΠΕ70

Το “1821” μέσα από τις γιορτές στο Νηπιαγωγείο

Τριανταφυλλιά Νικολούδη

Σ.Ε.Ε. ΠΕ60

Μια διδακτική πρόταση: ανιχνεύοντας την εικόνα του εθνικού άλλου και του εθνικού εαυτού στα Κλασικά Εικονογραφημένα που αφορούν την Επανάσταση του 1821

Σοφία Αλεξάκη

Φιλόλογος

Η ιστορία του ’21 μέσα από τη ζωγραφική

Βασιλική Σοφρά – Αγγελική (Γιούλη) Χρονοπούλου

Σ.Ε.Ε. ΠΕ08 – Σ.Ε.Ε. ΠΕ02 

Επανάστασηπαλιγγενεσίαεθνεγερσίααγώνας ανεξαρτησίας: η πολυσημία του ’21 και η διδακτική πράξη

Νίκος Λινάρδος, Σ.Ε.Ε. ΠΕ02

Επιστρέφοντας στην εννοιολογική μάθηση με αφορμή το ’21: ο όρος Επανάσταση

Μάνος Περάκης

Δρ. Ιστορίας, Δ/ντής Γυμνασίου Γενναδείου Σχολής

Η ιστορική προσέγγιση του 1821 και τα Μαρασλειακά

Κώστας Θεριανός

Σ.Ε.Ε. ΠΕ78