Σήμερα Παρασκευή 6/6/2025 μας επισκέφθηκαν φοιτήτριες από το ΣΑΕΚ Θεματικής Θεσσαλονίκης, με ειδικότητα: Βοηθός Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας.
Οι φοιτήτριες πρώτη φορά μπήκαν σε νηπιαγωγείο! Πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στο χώρο του νηπιαγωγείου και οι φοιτήτριες είδαν όλους τους χώρους, τις τάξεις, τις γωνιές και συμμετείχαν σε παιχνίδια μαζί με τα παιδιά.
Επιπρόσθετα, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό του σχολείου τους ενημέρωσε πλήρως για την ειδικότητά τους, όπως η δυνατότητα να εργαστούν σε νηπιαγωγείο ως ΕΒΠ και ποια είναι τα καθήκοντά τους.
Το φετινό φεστιβάλ του Δήμου μας είχε θέμα :Το μονοπάτι της ευτυχίας.
Με θέμα της 28ης διοργάνωσης το σύνθημα «Το μονοπάτι της ευτυχίας – The way to happiness», οι μαθητές και οι μαθήτριες των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του δήμου ξεδίπλωσςαν τον φωτεινό κόσμο τους, αποκαλύπτοντας πως η ευτυχία δεν κρύβεται στα πολλά υλικά αγαθά αλλά στις μικρές χαρές της ζωής, στην επίτευξη των μικρών στόχων και των μεγάλων ονείρων, στο «είναι» και όχι στο «φαίνεσθαι».
Το πρόγραμμα του 28ου Φεστιβάλ Παιδείας περιλάμβανε:
Διαγωνισμό video διάρκειας έως 5’ λεπτά (για Δημοτικά – Γυμνάσια – Λύκεια)
Εκπαιδευτικά σεμινάρια για τις θεματικές των διαγωνισμών
Το σχολείο μας συμμετείχε στο Διαγωνισμό Ζωγραφικής με μια αφίσα.
Όλα τα παιδιά έλαβαν βεβαίωση συμμετοχής και ένας μαθητής μας κέρδισε υποτροφία ενός μήνα σε εργαστήριο ζωγραφικής από την πρόεδρο της κριτικής επιτροπής.
Θεματική ενότητα : Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία – STEM εκπαιδευτική ρομποτική.
Τίτλος προγράμματος : Μικροί εξερευνητές
Δεξιότητες στόχευσης προγράμματος:
Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα :
Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα
Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα : Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία, Ψηφιακή κριτική σκέψη.
Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας.
Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:
Ρομποτική-επιστημονική/υπολογιστική σκέψη
Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης
Πληροφορικός γραμματισμός
Ψηφιακός γραμματισμός
Τεχνολογικός γραμματισμός
Δεξιότητες του νου:
Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός
Επίλυση προβλημάτων
Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές.
Αρχικά λάβαμε ένα ψηφιακό μήνυμα από την Αφροδίτη τη ξεναγό που μας προσκαλούσε να γνωρίσουμε κάποια σημαντικά μνημεία .
Στη συνέχεια προβληματιστήκαμε σχετικά με το τί είναι μνημεία, για ποιο λόγο κατασκευάστηκαν, από τι υλικά κατασκευάστηκαν κι οι απόψεις των παιδιών καταγράφηκαν σε ένα ιστόγραμμα.
Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε να αναζητούμε πληροφορίες για τα μνημεία , αξιοποιώντας ψηφιακά μέσα, ιστοσελίδες, εικόνες, βίντεο, ταξιδιωτικά έντυπα, φωτογραφίες κτλ. κι εντοπίζοντας στον χάρτη τα μνημεία και τις χώρες που αυτά βρίσκονται. Επικεντρωθήκαμε στον Παρθενώνα, στο Κολοσσαίο, στον Πύργο του Άιφελ, στο Big Ben και στο Άγαλμα της Ελευθερίας.
Αντιστοιχίσαμε τις σημαίες των κρατών με τα μνημεία
Δημιουργήσαμε μία ιστοριογραμμή για να κατανοήσουμε τις χρονολογίες που κατασκευάστηκαν να μνημεία
Μέσα από διάφορα φύλλα εργασίας όπως κρυπτόλεξα, σκανάρισμα Qr code και άλλα…. ανακαλύπταμε τα μνημεία.
Ζωγραφίσαμε το μνημείο που θα θέλαμε να επισκεφτούμε
Κατασκευάσαμε με διάφορα υλικά όπως χαρτόνια, μαγνητικά τουβλάκια τα μνημεία
Κατασκευή με μικτή τεχνική : To μνημείο που μου άρεσε
Κατασκευή φωτογραφικής μηχανής
Ρομποτική και μνημεία: Οδήγησε τη μελισσούλα beebot στο σωστό μνημείο
Με την εφαρμογή pictramap δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό χάρτη
Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να τον δείτε
Τέλος παίξαμε τα παρακάτω ψηφιακά παιχνίδια . Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε
Βρες τα ίδια μνημεία
Αντιστοίχισε τα μνημεία με το όνομά τους
Αντιστοίχισε τα μνημεία με την σημαία της χώρας στην οποία βρίσκονται
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή