Χριστουγεννιάτικες κατασκευές
Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης
Πολύχρωμα χριστουγεννιάτικα δεντράκια
Κατασκευή με μικτή τεχνική
Κατασκευή κάρτας
Κατασκευή φάτνη
Κατασκευή αγγέλου
Κατασκευή μπάλας
Κατασκευή σουπλά
Αντιστοίχιση λέξεων Χριστουγέννων
Παρατήρηση του πίνακα ζωγραφικής του Νικηφόρου Λύτρα και αναπαράσταση του πίνακα ανά ομάδες
Ζωντανέψαμε τον πίνακα με ΑΙ
Ξωτικομπερδέματα
Γιόγκα με τον Άγιο Βασίλη
Διάφορα κινητικά παιχνίδια
Παιχνίδι ” Άπλωσε την μπουγάδα του Άη Βασίλη”
Παίξαμε παιχνίδια με τον σκούφο του Άη Βασίλη. Όταν σταματούσε η μουσική τα παιδιά έπρεπε να κάνουν κάτι με τη γιρλάντα
Αποστολή με το έλκηθρο του Άη Βασίλη
Γράψαμε γράμμα στον Άη Βασίλη
Από τη 1η Δεκεμβρίου βρίσκαμε κάθε μέρα μηνύματα από τον Καταστροφέξ Χριστουγεννέξ κι έπρεπε να λύσουμε γρίφους για να βρούμε κομμάτια πό την κάλτσα του μικρόυ Ξωτικούλη. Ευτυχώς βρήκαμε όλα τα κομμάτια κι παραλάβαμε τα βραβεία μας
Μιλήσαμε για τον Άγιο Βασίλειο
Τέλος στις 11 Δεκεμβρίου με αφορμή την παγκόσμια μέρα του παιδιού , δουλέψαμε τη βαλίτσα με τα δικαιώματα των παιδιών
Ευχαριστήρια επιστολή του Υπουργείου Παιδείας στο σχολείο μας
Ευχαριστήρια επιστολή του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού για τη συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση «Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία»
Ελιά
Σε συνεργασία με τη φοιτήτρια που πραγματοποιεί την πρακτική της άσκηση στο νηπιαγωγείο μας, μιλήσαμε για την ελιά, το ευλογημένο δέντρο με τους πολύτιμους καρπούς. Παρατηρήσαμε κλαδιά ελιάς , τους καρπούς της και τα διάφορα προϊόντα της ελιάς όπως τις ελιές , τα σαπούνια, πάστα ελιάς κτλ
Δοκιμάσαμε ελιόψωμο
Γνωρίσαμε τη διαδικασία της παραγωγής του λαδιού και βάλαμε σε διαδοχική σειρά τις εικόνες ” Από την ελιά στο λάδι”
Μάθαμε τον μύθο για την ονομασία της Αθήνας με τη λογομαχία του θεού Ποσειδώνα κι της θεάς Αθηνάς κι τον δραματοποιήσαμε κι τον ζωγραφίσαμε.
Μάθαμε ότι στη αρχαία Ελλάδα , στεφάνωναν τον Ολυμπιονίκη με τον ” κότινο”, ένα στεφάνι δηλαδή αγριελιάς.
Ελιές και μαθηματικά, βάλε τόσες ελιές όσες λέει ο αριθμός
Κατασκευή ” Το λιομάζωμα”
Μάθαμε το παραδοσιακό τραγούδι ” Ντήλι , ντήλι το καντήλι” και τα παιδιά έβαλαν στη σωστή σειρά τις εικόνες .
Ρομποτική κι ελιά: Τα παιδιά οδήγησαν τη μελισσούλα στα στάδια παραγωγής του λαδιού
Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου.
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Η συγκεκριμένη ημέρα ήταν αφιερωμένη στην Ειδική Αγωγή.
Ακολουθεί ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό από τις δράσεις των τάξεων:
Βιωματικές δράσεις – Μπαίνω στη θέση του άλλου
Παιχνίδι με σχετικό υλικό από παιχνίδια
Ενημερώνομαι -ευαισθητοποιούμαι
Ανάρτηση της αφίσας μας στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Σήμερα ημέρα Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία,
αναρτήθηκε στο youtube του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, εικόνες από τα σχολεία που συμμετείχαν στη δράση.
Το σχολείο μας είναι στα 2 λεπτά της παρουσίασης:
Δεινόσαυροι!!!
Αυτό το διάστημα σε συνεργασία με την φοιτήτρια του ΑΠΘ που κάνει την πρακτική της στο τμήμα μας , δουλέψαμε το θέμα των δεινοσαύρων.
Για αφόρμηση είδαμε το βίντεο με την παλαιοντολόγο.
Στην αρχή ξεκινήσαμε με έναν πίνακα KWL όπου έγινε καταγραφή των γνώσεων που προϋπήρχαν στα παιδιά, μετά τι ήθελαν να μάθουν και στο τέλος όλων των δραστηριοτήτων έγινε καταγραφή για το τι έμαθαν.
Διαβάσαμε το βιβλίο του Κιμ Έλιοτ <<ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ>>με τον μαγικό φακό , από όπου πήραμε χρήσιμες πληροφορίες.
Είδαμε και βιβλία που έφεραν τα παιδιά.
Παρακολουθήσαμε και σχετικά βιντεάκια.
Μάθαμε για τα διάφορα είδη δεινοσαύρων και τα χαρακτηριστικά τους.
Οδηγήσαμε με την beebot τους δεινόσαυρους στη σωστή τροφή κάθε φορά, σαρκοφάγοι- φυτοφάγοι.
Κάναμε ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα σε 5 σταθμούς.
Στον πρώτο τα παιδιά έπρεπε να κάνουν δεινόσαυρος με πλαστελίνη.
Στον δεύτερο σταθμό έπρεπε να ζωγραφίσουν δεινόσαυρους στο χαρτί.
Στον τρίτο σταθμό έπρεπε να φτιάξουν δεινόσαυρους με τουβλάκια.
Στον τέταρτο σταθμό να κάνουν ένα παζλ.
Και στον πέμπτο σταθμό να αντιστοιχίσουν δεινόσαυρους με το όνομά τους.
Κατασκευάσαμε δεινόσαυρους από χάρτινα πιάτα.
Συγκρίναμε τα μεγέθη . Μία πατούσα δεινόσαυρου ΤREX χωρούσε 21 δικές μας.
Γίναμε μικροί παλαιοντολόγοι και κάναμε ανασκαφή στην αμμοδόχο της αυλής με τα εργαλεία μας. Κρατήσαμε και τις σχετικές σημειώσεις.
Αφού μαζέψαμε τα οστά συναρμολογήσαμε τον σκελετό και καταλήξαμε ότι ήταν τυραννόσαυρος.
Κάναμε εξάσκηση προφορικού λόγου με το παιχνίδι μάντεψε ποιο δεινόσαυρο έχω στο κεφάλι μου.
Ταιριάξαμε ζευγαράκια ενώνοντας τα μισά τους.
Κάναμε σχετικά φύλλα εργασίας στη γλώσσα.
Κάναμε καδράκια με τέμπερες και τις σκιές των δεινοσαύρων.
Κάναμε μενταγιόν από αλατοζύμη με απολιθώματα δεινοσαύρων.
Και φυσικά πήραμε και τα πτυχία μας σαν παλαιοντολόγοι.
Στα μενταγιόν κρεμάσαμε και 2 κωδικούς QRcode που όταν τους σκανάρεις βλέπεις μία ψηφιακή έκθεση με φωτογραφίες από τα έργα των παιδιών και ένα ψηφιακό παζλ με τις ζωγραφιές τους.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=15c9c37fa37c
Ευχαριστούμε πολύ την φοιτήτρια του ΑΠΘ κ. Νεφέλη για την άψογη συνεργασία της με τις εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του τμήματος μας.
Φθινόπωρο, φθινοπωράκι!!!
Σε λίγες ημέρες αποχαιρετούμε το Φθινόπωρο και το ευχαριστούμε για όλα τα καλά που μας έφερε όπως:
Το τραγούδι του Φθινοπώρου.
Τα φθινοπωρινά καλούδια του φρούτα και ξηρούς καρπούς. Παρατηρήσαμε, γευτήκαμε, μυρίσαμε.
Σειροθετήσεις, ομαδοποιήσεις, αντιστοιχίσεις, καταμετρήσεις
Βρίσκουν τα ζευγάρια
Παραμύθι ο κλέφτης των φύλλων. – Δραματοποίηση.
Ηχοι του δάσους.
Ονομασίες Νοεμβρίου και αντίστοιχο τραγούδι
Τρύγος και τι παίρνουμε από το σταφύλι.
Τραγούδι φθινοπώρου.
Κατασκευάσαμε σαλιγκάρια.
Δραματοποίηση του παραμυθιού: Το σαλιγκάρι
Βάλαμε στη σωστή σειρά τα ζώα με τη σειρά που εμφανίστηκαν στο παραμύθι Τον το σαλιγκάρι
Εξάσκηση λεπτής κινητικότητας, βάλε τα Πον Πον στη σωστή θέση
Είδαμε αληθινό σαλιγκάρι.
Κάναμε μοτίβα με φθινοπωρινούς καρπούς.
Παίξαμε το παιχνίδι εξάσκησης προφορικού λόγου :Μάντεψε ποιο φθινοπωρινό φρούτο έχεις στο κεφάλι.
Φθινοπωρινά φύλλα.
Πίνακας διπλής εισόδου χρώματα – φύλλα.
Με αφορμή το παραμύθι “ένας σκίουρος μια μέρα” της Γιολάντας Τσορωνη, βάλαμε στη σωστή σειρά τα ζώα με τη σειρά που εμφανίστηκαν και αντιστοιχισαμε πόσα βελανιδιά μάζεψαν για να βοηθήσουν τον σκίουρο.
Κάναμε φθινοπωρινά δεντράκια.
Μεικτή τεχνική λαδοπαστέλ , νερομπογιές και κολάζ με τις φωτογραφίες μας και ομπρέλες με τίτλο:” περπατώντας στη βροχή”.
Κάναμε εργασία γλώσσας με θέμα τα φύλλα.
Κατασκευή μήλων με χάρτινα πιάτα με αφορμή την παροιμία :Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.
Φθινοπωρινό μουσικοκινητικό.




















































































































































































































































































































