Κλειστά και σήμερα τα σχολεία.
Κλειστά τα σχολεία σήμερα. Τα links για την τηλεκπαίδευση
Αγαπητοί γονείς, με απόφαση του Δημάρχου τα σχολεία του Δήμου σήμερα θα μείνουν κλειστά.
Το σχολείο μας θα λειτουργήσει με τηλεκπαίδευση (webex) από τις 8:15΄. Όλοι οι μαθητές θα συνδεθούν στην αρχή στην “τάξη” τους και θα ενημερωθούν για το πρόγραμμα της ημέρας από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.
Οι σύνδεσμοι των τάξεων είναι οι παρακάτω:
Α΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/dialexiou
Β΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/alksav
Γ΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/vtsiplak
Δ΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/desmosch
Ε΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/alexbeni
ΣΤ΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/goditoki
ΑΓΓΛΙΚΑ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/ekitsiou
ΓΑΛΛΙΚΑ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/chrxynou
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/etzaf
ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/bastsekos
ΜΟΥΣΙΚΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/anaskit
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: https://minedu-primary.webex.com/meet/marialiak
ΜΕΡΜΙΚΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/gmermiklis
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/dimitriou1
Γιορτή των Τριών Ιεραρχών
Πρώτες Βοήθειες για παιδιά στο σχολείο μας.
Κλιμάκιο του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου που επισκέφτηκε το σχολείο μας την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου υλοποίησε το πρόγραμμα «Πρώτες βοήθειες για παιδιά». Η επίσκεψη έγινε μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Διδασκόντων στην οποία η ανταπόκριση ήταν άμεση.
Η εξαιρετική παρουσίαση που έγινε από τους Κορώνη Χρυσάνθη – Βασιλική, Πουρνάρα Αποστολία και Τράγαλο Κωνσταντίνο και οι βιωματικές δράσεις στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές του σχολείου μας κράτησαν ψηλά το ενδιαφέρον τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών που παρακολούθησαν το πρόγραμμα. Ο ενθουσιασμός των μαθητών μας μετά τη λήξη του προγράμματος αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για την επιτυχία του και για την απόκτηση βασικών γνώσεων πάνω στις Πρώτες Βοήθειες.
Βασιλόπιτα στο σχολείο μας
Ο Σύλλογος Γονέων, όπως κάθε χρόνο, πρόσφερε στο σχολείο μας βασιλόπιτες για όλους. Σε κάθε τάξη δόθηκαν ξεχωριστές βασιλόπιτες και οι τυχεροί-ές μαθητές-ήτριες κέρδισαν ένα συμβολικό δώρο.
Επιπλέον, ο Σύλλογος Γονέων πρόσφερε και μια βασιλόπιτα για το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου. Το φλουρί φέτος έπεσε στον δάσκαλο του Τμήματος Ένταξης, κ. Βασίλη Τσέκο.
Παραδόθηκαν τα γάλατα στις “Άσπρες πεταλούδες”
Την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου, γεμάτοι χαρά, παραδώσαμε στην ψυχολόγο του ιδρύματος “Άσπρες πεταλούδες” κυρία Χρύσα Βεργούλια τα κουτιά γάλα εβαπορέ που συγκεντρώσαμε δημιουργώντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο της ελπίδας.
Η κα Βεργούλια μας ευχαρίστησε θερμά και μας απένειμε τιμητικό έπαινο για τη δράση μας αυτή.
Η κα Βεργούλια με τους μαθητές του σχολείου μας μπροστά από το χριστουγεννιάτικο δέντρο της ελπίδας
Τα παιδιά παραδίδουν τα γάλατα
Ο τιμητικός έπαινος
Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου
Έγινε το βράδυ της Πέμπτης 22/12/2022 η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας. Οι μαθητές μας έπαιξαν θεατρικά, τραγούδησαν, χόρεψαν, είπαν τα κάλαντα κι έβαλαν στο κλίμα των γιορτών τους παρευρισκόμενους!
Για αρκετές μέρες τα παιδιά εργάστηκαν σκληρά μαθαίνοντας κείμενα, τραγούδια, χορευτικά με την καθοδήγηση των δασκάλων τους οι οποίοι επιμελήθηκαν και τα σκηνικά, τον ήχο και κάθε τεχνική λεπτομέρεια.
Σημαντική υπήρξε και η βοήθεια που είχαμε από τους γονείς για τις στολές, τα αξεσουάρ και όλα αυτά που κάναν τη γιορτή λαμπερή και τα παιδιά χαρούμενα! Τους ευχαριστούμε θερμά!
Επιπλέον, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων οργάνωσε εμφάνιση του Άγιου Βασίλη ο οποίος μοίρασε δώρα σε όλα τα παιδιά γεμίζοντάς τα χαρά κι ενθουσιασμό.
Η γιορτή στέφθηκε από επιτυχία και ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν σ’ αυτό.
Φωτογραφία από τις πρόβες της γιορτής
Δράση ανακύκλωσης από τη Γ τάξη
Με αφορμή ένα κεφάλαιο του μαθήματος της γλώσσας οι μαθητές της Γ τάξης του σχολείου μας, με το δάσκαλό τους κ. Βασίλη Τσιπλακούλη, αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν μια δράση ανακύκλωσης στο σχολείο. Συγκέντρωσαν όλα τα παλιά βιβλία (παλιότερα τεύχη που πια δεν χρησιμοποιούνται πλέον, βιβλία φθαρμένα, κτλ) και τα πήγαν στον κάδο της ανακύκλωσης. Η θεωρία έγινε πράξη!
Προσφορά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο
Ενόψει των Χριστουγέννων οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συγκέντρωσαν τρόφιμα με σκοπό να ενισχύσουν το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Ρήγα Φεραίου.
Στο πλαίσιο της αλληλεγγύης και της ενεργού συμμετοχής στην κοινωνία όλοι μας δεσμευτήκαμε να συνεχίσουμε την προσπάθεια της ενίσχυσης του κοινωνικού παντοπωλείου και να αποδείξουμε ότι η αγάπη και η βοήθεια προς τους πιο αδύναμους δεν πρέπει να εξαντλείται μόνο μέσα στις γιορτές.











