Οι εκπαιδευτικοί της ΣΤ τάξης προγραμματίζουν εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020 στην Αθήνα για την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Ποιος θέλεις να γίνεις. com» στο θέατρο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης.
Η επίσκεψη γίνεται στο πλαίσιο του τριμηνιαίου προγραμματισμού διδακτικών επισκέψεων των τάξεων. Οι μαθητές θα συνοδεύονται από τις δασκάλες τους. Η μετακίνηση θα πραγματοποιηθεί με μισθωμένο λεωφορείο, σύμφωνα με το πρόγραμμα που αναγράφεται στην υπεύθυνη δήλωση που ακολουθεί. Για τη συμμετοχή των μαθητών είναι απαραίτητο να προσκομιστεί η υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα, το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου, έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί αν υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός συμμετεχόντων μαθητών και να διεκπεραιωθούν εγκαίρως οι υπηρεσιακές διαδικασίες έγκρισης της επίσκεψης. Δηλώσεις συμμετοχής που θα επιστραφούν μετά την ημέρα αυτή δε θα γίνουν δεκτές, καθώς πρέπει να γίνει κράτηση του λεωφορείου.
Σύντομη περιγραφή του προγράμματος: Μία νέα ιντερνετική πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας σε προκαλεί να δημιουργήσεις μία τέλεια εικονική ύπαρξη και να ζήσεις μία ειδυλλιακή εναλλακτική ζωή. Η παράσταση με χρήση νέων τεχνολογιών, 3d animation, projection mapping και σωματικού θεάτρου θα εξερευνήσει θέματα που απασχολούν παιδιά και εφήβους οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι αυτογνωσίας προς την ενηλικίωση κινούμενοι σε δύο παράλληλους κόσμους –αυτόν της πραγματικής ζωής και εκείνον της εικονικής ζωής ενός διαδικτυακού παιχνιδιού. Τα όρια μεταξύ της online και offline ζωής δεν είναι ξεκάθαρα, η ταυτότητα που με προσδιορίζει ως άνθρωπο χάνεται ή αντικαθίσταται από μία άλλη νοητή και η πλασματική ζωή μοιάζει να γίνεται η μόνη πραγματικότητα καθώς ο χωροχρόνος αλλοιώνεται. Παράλληλα μέσα από την πλοκή του έργου οι θεατές θα έρθουν σε επαφή με την Οδύσσεια καθώς και με διάσημα κείμενα της αρχαιότητας από ποίηση και φιλοσοφία. Η παράσταση έχει αντλήσει μέρος του θεματικού υλικού της από έρευνα σε εφήβους σχετικά με το φαινόμενο του εθισμού σε ηλεκτρονικά πολυχρηστικά παιχνίδια, την παράλληλη εικονική ζωή και τη δημιουργία σχέσεων που αναπτύσσονται στα videogames.
Περίληψη έργου: Ένας έφηβος, ο Οδυσσέας, προσπαθεί να ξεφύγει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας παίζοντας videogames ώσπου ανακαλύπτει ένα καινοτόμο παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας. Το avatar του ζει, παίζει και ερωτεύεται μέσα σε ένα εικονικό σύμπαν που μοιάζει ασφαλές, περιπετειώδες και φανταχτερό. Οι ήρωες του έργου βρίσκουν καταφύγιο σε έναν κόσμο όπου μπορούν να είναι όπως ακριβώς έχουν φανταστεί, όπου δεν κινδυνεύουν καθώς μπορούν ναείναι αλώβητοι αλλά ακόμη και εάν κινδυνεύσουν η λύση μοιάζει πολύ εύκολή καθώς με ένα πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να ξεκινήσουν και πάλι από το μηδέν. Όλοι μπορούν να εισέλθουν καθώς δεν υπάρχουν κριτήρια, ειδικές προδιαγραφές και εξετάσεις εισαγωγής. Τι γίνεται όμως αφού εισέλθεις και πώς μπορείς να επιστρέψεις και να δημιουργήσεις την πραγματική σου ταυτότητα;
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.